RENAULT ESPACE
Futott kilométer: 224 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Nagyon jó döntés volt ezzel a motorral választani. Ha, nem kimondottan csak városban használja az ember a fogyasztás kordában tartható. Autópályán 9 liter alatt is ki lehet jönni. Csendes járás, kirobbanó erő, megbízható működés kompenzál a fogyasztási többletért. Nincs bedöglő turbó, repedt hengerfej. A motorral még 200 e km felett sincs gond, tökéletes állapotban van. 15 e km az olajcsere, 3 dl kell max. pótolni, ciklus közben. Láncos vezérlés miatt csak 250-300 e km között kell, először kivenni a motort vezérlés cseréhez. Szemben a kortársaival ahol 100 e km-ként már cserélni kell. A csere motor kiszerelést jelent. Gyorsulás 0-100 km/h 8 sec. végseb. 240 km/h, 240 "lefojtott" lóerő a gyakorlatban azt jelenti, hogy negyed gázzal közlekedhetsz a forgalomban, mert viszonylag alacsony fordulaton, a mozgatáshoz bőven elegendő teljesítményt ad le a motor.
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 12 liter
Fogyasztás országúton: 8.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Elhasználtságból eredő hibák, mint elkopott önindító szénkefék, generátor diódasor csere. 200 e km felett elnézhetőek.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Generátort cserélni kellet, nem töltött eleget, ezért lemerült az új akksi. A kocsi hűtője, pontosabban a szélén a beömlő csonk ami műanyag, szétrobbant. Ráadásul úgy, hogy nem járt a motor, a tágulási tartály szelepsapkája nem volt túlnyomás alatt, a vízhőfok normális volt és a külső hőmérséklet -10 C volt. Elfáradt az anyag. 210 e km bírt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 150000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A motortartóbak kipuhulása miatt eltörtek a leömlő öntvények, bontott alkatrészekkel fillérekből megoldódott az elektromos hibakód, probléma.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem