RENAULT THALIA
Futott kilométer: 248 000 km
Vegyes fogyasztás: 4.3 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Munkába járásra vettem napi 160km. Erre tökéletes. Alacsony fogyasztás, de autópályán is max. 110 ekkor 4,5. 120-130-nál már 5 liter körül eszik. 130 felett drasztikusan megugrik. Váltóját elővárosi autónak lőtték be, 5. fokozat elég rövid, 75-nél 2000-es fordulat. 105-nél 2750. Szűk csomagtartó nyílás, de szatyrokkal egy hétvégi bevásárlás simán befér. Sem nem pörgetem alul a motor sem nem pörgetem túl. pl. városba 60 alatt 4. fokozatba megyek, mert 5. fokozatba már 1500 alá esik a fordulat. Gázolajat csak SHELL, ÖMV, MOL kútnál tankolok. Gazdaságos kútnál 2X tankoltam, egyszer 5 liter fölé ment a fogyasztás(4.3-ról) másogik alkalommal kihagyott a motor, nem húzott, szóval soha többé. Túl érzékeny jószágok ezek, nem mindent evő régi dízel.
Használó
Születési éve: 1978
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 4.5 liter
Fogyasztás országúton: 4.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 4.3 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 1 alkalommal kormányszervó elektromos motor javítása. Szakszervíz szerint fődarabcserés 80.000HUF, autószerelőm szerint 5000HUF és azóta (kb 80.000 kilóméter) óta hibátlan. 2 alkalommal generátor javítás, pont annyira van méretezve, mint amennyi a fogyasztás, így kibírja a garis 100.000... Nagyobb helyhiány miatt nem férbe. Szervizelés nem volt miatta, de néha a füstgázvisszavezető miatt világít a motor kontroll lámpa, semmi érezhető. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 40000 Ft. Leírás: A generátor szinte komplett cseréje
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Generátor, tekercszárlat. Először fesz-szabályzó, miután az új volt és már bírta kinyírta a diódahidat és forrni kezdett a lakk. Ekkor lett meg a valódi ok.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem