CITROEN XSARA
Futott kilométer: 131 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.6 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Fogyasztás, viszonylagos dinamikusság, alapvetően megbízható volt, kényelem, olcsó fenntartás (igaz, B10-ben vettem már eleve).
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 5.3 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Két alkalommal elektromos (indítási) probléma, a megoldás végül is akksi csere volt (úgy 5-6 éves kora között), egy alkalommal pedig (8 éves korában) a klíma motorja tojt be, na innentől aztán -ami nem dicséri a szervízt- többször mentem vissza a gázt pótoltatni...Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Lásd mint fent...
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: Klíma vezéregység buhera, szla ohne, eredmény: még 1 évig hajtottam a verdát félig működő klímával, oszt jónapot volt neki, lecseréltem a kocsit, de nem emiatt (kor, km, kipufogó korr., új gumi garn. vásárlási kényszer, vizsgáztatási klg.-ek, stb., úgy 400 e. Ft várható klg. miatt).
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Gyújtás-akksi csere.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem