PEUGEOT 306
Futott kilométer: 107 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagyon jó konstrukció, szerethető kis autó! 700.000 Ft-ért egy nyolcéves, galvanizált karosszériájú, kisfogyasztású, Euro3-as motorral szerelt autót vettem (2009-ben). Ennyi pénzért ABS (elektronikus fékerő-elosztóval), szervokormány, klíma, esőérzékelős ablaktörlő, ülésfűtés, 4 légzsák, kormányról vezérelhető rádió, könnyűfémfelni, ködfényszóró, (és még sorolhatnám) is járt... Minden működött az autón, és azóta is funkcionál az összes kényelmi extra is. Egyébként ez már a második 306-osom, nem véletlenül vettem ismét ugyanezt a típust...
Használó
Születési éve: 1972
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A légzsákvezérlő adta meg magát (állandó hibajelet adott) - csereLerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Váratlan akkumulátor-végelgyengülés történt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 62000 Ft. Leírás: Erősen baráti áron került ennyibe...
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Nem mindegyik márkaszerviz van a helyzet magaslatán...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem