FIAT STILO
Futott kilométer: 105 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Az autó paramétereit az előző véleményemben már leírtam. Összességében meg vagyok vele elégedve. Aránylag elfogadható áron vannak hozzá az alkatrészek, megbízható, szerethető autó.
Használó
Születési éve: 1977
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.2 liter
Fogyasztás országúton: 5.3 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Az elmúlt évek során (mivel az autó tizedik éves lesz) különböző alkatrészeket kellett cserélni az éves szervizelésen. Ilyen volt a komplett kuplung, hátsóhíd szillent, vezérműszíj illetve feszítő csere melyeket szerelő cserélt ki. Kisebb bontást igénylő cseréket viszont otthon házilag sikerült megoldani. Ilyen volt a termosztát cseréje, a stabilizátor pálca cseréje (kb. 3 éve gyári van benne és nincs vele gond), hátsó kipufogó dob illetve középső kipufogó cső csere (mivel idő során elrozsdásodott), hosszbordás szíj és annak feszítőjének cseréje, kuplung munkahenger csere, első fék betét és tárcsa csere, hátsó szélvédő fűtés javítás (egyik fűtőszál mechanikai sérülés miatt nem működött), bal oldali tükörlap csere (tönkrement a fűtése), anyós ülésben lévő súlyérzékelő javítása (melybe nem gyári alkatrész került beépítésre).Lerobbanás oka: hajtás / váltó 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Ez az eset egy pénteki napon történt. Haza érve a munkából a kocsibehajtón leállítottam az autót. Bementem a lakásba és úgy terveztem, hogy elmegyünk a családdal bevásárolni. Vissza az autóba indítanám és ahogy benyomtam a kuplungot úgy maradt a pedál (beesve). Kinyitottam a motorháztetőt és kiderült, hogy a munkahenger tolórúdja eltört. Szerencsére van a közelben egy autósbolt, mely elé sokáig nyitva van ott sikerült megrendelni és még aznap este fele megérkezett a szükséges anyag. A munkahengert kicseréltem és az autót sikerült újra mozgásra bírni. A munkahenger cseréjéhez nem kell túl sok minden egyedül is meglehet csinálni kb. 30 perc. Valószínű a törés oka a kemény kuplung volt. 3000km elteltével az is cserélve lett.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem