FIAT STILO

Futott kilométer: 105 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Az autó paramétereit az előző véleményemben már leírtam. Összességében meg vagyok vele elégedve. Aránylag elfogadható áron vannak hozzá az alkatrészek, megbízható, szerethető autó.

Használó

Születési éve: 1977

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.2 liter

Fogyasztás országúton: 5.3 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az elmúlt évek során (mivel az autó tizedik éves lesz) különböző alkatrészeket kellett cserélni az éves szervizelésen. Ilyen volt a komplett kuplung, hátsóhíd szillent, vezérműszíj illetve feszítő csere melyeket szerelő cserélt ki. Kisebb bontást igénylő cseréket viszont otthon házilag sikerült megoldani. Ilyen volt a termosztát cseréje, a stabilizátor pálca cseréje (kb. 3 éve gyári van benne és nincs vele gond), hátsó kipufogó dob illetve középső kipufogó cső csere (mivel idő során elrozsdásodott), hosszbordás szíj és annak feszítőjének cseréje, kuplung munkahenger csere, első fék betét és tárcsa csere, hátsó szélvédő fűtés javítás (egyik fűtőszál mechanikai sérülés miatt nem működött), bal oldali tükörlap csere (tönkrement a fűtése), anyós ülésben lévő súlyérzékelő javítása (melybe nem gyári alkatrész került beépítésre).Lerobbanás oka: hajtás / váltó 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Ez az eset egy pénteki napon történt. Haza érve a munkából a kocsibehajtón leállítottam az autót. Bementem a lakásba és úgy terveztem, hogy elmegyünk a családdal bevásárolni. Vissza az autóba indítanám és ahogy benyomtam a kuplungot úgy maradt a pedál (beesve). Kinyitottam a motorháztetőt és kiderült, hogy a munkahenger tolórúdja eltört. Szerencsére van a közelben egy autósbolt, mely elé sokáig nyitva van ott sikerült megrendelni és még aznap este fele megérkezett a szükséges anyag. A munkahengert kicseréltem és az autót sikerült újra mozgásra bírni. A munkahenger cseréjéhez nem kell túl sok minden egyedül is meglehet csinálni kb. 30 perc. Valószínű a törés oka a kemény kuplung volt. 3000km elteltével az is cserélve lett.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem