PEUGEOT 406

Futott kilométer: 120 000 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Egy hűséges és megbízható társra találtam a 406-osom személyébn. Most 12 éves és összehasonlítva egyéb gyártók 12 éves autóival, azt kell mondjam a formája is megállja a helyét a mai mezőnyben. A szintén 12 éves Hondám sokkal elavultabb látvány és most nem az állapotára gondolok. Soha nem hagyott cserben, mindig időben "szólt" ha valami kis baja volt, így én is időben javíthattam a hibát. Bár nem nagyon voltak hibák, lehet hogy szerencsés vagyok. Mostanában gondolkodtam el új autó vételén, de annyira hibátlan ez az autó és annyira nem fizetnék meg, hogy úgy döntöttem nem adom el.

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 7.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: 120.000 km-nél jelentkezett az első "komolyabb" hiba, ami végül kiderült hogy nem is olyan komoly. Gyújtás gondok voltak. A jelenség annyi volt, hogy alacsony fordulaton néha néha elerőtlenedett a motor. Mint amikor leáll egy henger és csak 3 dolgozik. Elvittem egy szerelő ismerősömhöz és a számítógép gyújtás hibát jelzett. Cserélt alkatrészek: lambda szonda, 4db gyertya, gyújtás kábelek, benzinszűrő. A vicc az, hogy a számítógép szerint a lambda szondám 2 éve rossz volt. Ennek ellenére semmi negatív hatást nem érzékeltem. Mindez baráti áron került 60.000 Ft-omba. Tekintve, hogy ez volt az első "komolyabb" hiba, azt hiszem ennyit megérdemelt a kicsike, hogy rendbe legyen téve. Azóta megszűntek a korábbi hiba jelenségek. 100.000 km feletti tulajként megjegyezném a nagyérdeműnek, hogy a futóműhöz még egyáltalán nem kellett hozzányúlni. A Honda Civic-emen 100.000 km környékén gumiharangokat és gömbcsuklókat kellett cserélnem az első tengelyen, igaz ő később került hozzám. Ennyit a megbízhatatlan franciáról. :) 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Soha nem hagyott még cserben.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garanciaidőben, fizetősJavítás összege: 60000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem