MERCEDES-BENZ VITO
Futott kilométer: 169 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Mi tetszett benne? Az az egy év ami eltelt a hatvan és kilencvenezer között! Utána csak a baj, le sem tudom írni mert nem fér bele a megszabott karakterbe! Ez aztán egy igazi európai autó pont olyan mint az unió ami létre hozta....Ami Német benne az csak illúzió Spanyol összerakás, Olasz elektronika itt-ott, görög szervíz no meg a bosszúság. Csak ha kételyek lennének hogy rosszul kezeltem a technikát százezer kilométernél nem egész négy éves korában az összes gumicsövet -hűtőfolyadék, üzemanyag, váltóolajhűtő (automata) -ki kellett cserélni. Természetesen az autót csak szakszervíz javította Budapesten.
Használó
Születési éve: 1962
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 12 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Folyamatosan elromlik valami, rettegés a hosszabb út, nem árt ha van a garázsban valami megbízhatóbb autó is!Lerobbanás oka: hajtás / váltó
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 520000 Ft. Leírás: Automata váltója isteni! Ha egyszer megközelíti szerelő, onnan minden remény elveszett!
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem