MERCEDES-BENZ VITO

Futott kilométer: 169 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Mi tetszett benne? Az az egy év ami eltelt a hatvan és kilencvenezer között! Utána csak a baj, le sem tudom írni mert nem fér bele a megszabott karakterbe! Ez aztán egy igazi európai autó pont olyan mint az unió ami létre hozta....Ami Német benne az csak illúzió Spanyol összerakás, Olasz elektronika itt-ott, görög szervíz no meg a bosszúság. Csak ha kételyek lennének hogy rosszul kezeltem a technikát százezer kilométernél nem egész négy éves korában az összes gumicsövet -hűtőfolyadék, üzemanyag, váltóolajhűtő (automata) -ki kellett cserélni. Természetesen az autót csak szakszervíz javította Budapesten.

Használó

Születési éve: 1962

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 12 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 3 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Folyamatosan elromlik valami, rettegés a hosszabb út, nem árt ha van a garázsban valami megbízhatóbb autó is!Lerobbanás oka: hajtás / váltó

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 520000 Ft. Leírás: Automata váltója isteni! Ha egyszer megközelíti szerelő, onnan minden remény elveszett!

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem