FIAT MULTIPLA
Futott kilométer: 245 080 km
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Volt már Multiplám, igaz ugyanilyen évjáratú, de 1.6 16v benzinmotorral. Azzal is tudtam 5.9 átlagfogyasztást elérni országúton. Imádom ezt a tipust, igazi olasz fan vagyok. A mostani a kilencedik autóm amiből hat Fiat volt és ez a hetedik Fiatom. Féltem a dízelmotortól mert sosem volt dízel autóm, de nem bántam meg. A gázolajat utálom, a szagát és azt hogy a kezemre kerülve még este is büdös gázolajszagú a kezem. De amit a Multipla motorja kihoz ebből a kombájnüzemanyagból mármint a gázolajból az csúcs. Nincs részecskeszűrő sem DPF rendszer de ennek csak örülök, mert pont semmire nem jó, csak a baj van vele. Mindenkinek azt mondom ne azt nézze, hogy kívülről hogy néz ki, hanem belülről milyen. Kívülről nézze az aki a villamosmegállóban várja a villamost. Aki még nem ült benne és nem vezette az ne itélkezzen. Én meg német autóba nem ülnék akkor inkább villamos.
Használó
Születési éve: 1977
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6.7 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Váltó javítása. Diffi kúpkerékből letört két foghegy. két pár diffi kúpkerék csere, belső csapágyak cseréje, összes szimmering cseréje.Leírás: Nem volt lerobbanás. Oda kell figyelni az autóra és ha kell meg kell előzni a nagyobb bajt az elején kis költségráfordítással.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Csak a futott kilométer miatt cseréltem inkább az összes csapágat a váltóban, ha nem ez lenne a szakmám akkor azt mondtam volna biztosan, hogy elég a törött kerekeket kicserélni. Igen csak a darabok átmehettek a csapágyakon és pár ezer kilométer után darált volna a váltóm. Ez üzenet a sok pénzsajnáló autósnak aki azt hiszi ha lediplomáz valami hülyeképzőn, a gyűrűjével kopogtatva az asztalon osztja az eszet, és azt hiszi ő mindenhez ért. Az ilyeneket el is hajtom, menjen a saját fajtájához ők egymásnak valóak.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem