RENAULT CLIO

Futott kilométer: 114 000 km

Vegyes fogyasztás: 4.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Kicsi kocsi viszonylag "nagy" teljesítmény (960kg - 185nm) mindez egy átlagosan 4,7L fogyasztó autóból. Szerintem meggyőző. Sikerült egyszer 1208Km mennem a tartalék lámpa felvillanásáig autózni persze ez egy Debrecen - Pécs oda-vissza utazás közepette. Kiemelném még a praktikumot bár ez részben extra. Az autó egy Clio alapvetően alsó kategóriás autó mégis tele finom tapintású anyagokkal. Nem kopog a műszerfal, és maximum télen van némi zörgés mikor az autó hóból kiásva átfagyva indul. Az autó dynamique felszereltség kiváló ülésekkel ez mindenki megjegyzi és pluszban még esőérzékelő, fényszenzor, is megtalálható. Klima elektromos tükör és tsai alap. Mi a párommal nagyon szeretjük és sok élményünk fűződik hozzá, és tudjuk soha nem lesz már ilyen praktikus kis városi autónk. Szeretnénk nagyobbat valamikor de már most bajban vagyok a kiválasztással. Ár/érték arányban ilyen autót találni nem lesz egyszerű. Volt egy bosszantó elektronikai problémám de ezt leszámítva semmi. 12eKm-enként szervizeltetem és ennyi. Lehet köpködni mert Rönó, de most az enyém biztos azért rossz mert jó :) Még egy érdekesség a végére: A párommal autóval szoktunk nyaralni menni és ilyenkor rendszerint kempingezünk és ezt úgy kell elképzelni hogy 10-14napra felkészülve vágunk neki úgy hogy még két kerékpár is benne van az autóban!!! Igen az autóban. Ilyenkor kiveszem a hátsó ülőlapot, és lehajtom a üléseket majd kerekeket kiveszem a bringákból és állítva behelyezem őket. A kerekeket mellé majd a csomagokkal kitámasztom őket. Meg sem mozdulnak egy kanyargós Alpok túrán. Mára vonóhorog került az autóra azon szállítjuk a bringákat mert egy Golen került a hátsó ülésre. Köszönöm hogy elolvastad.

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 4.9 liter

Fogyasztás országúton: 4.3 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 4.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az autóban cserélni kellett az UCH egységet, ami az autó egyik főbb vezérlője. Egyik relé meghibásodott és nem lehetett cserélni. Ebből jön az is hogy ha szervizben csináltatom meg sem próbálják a javitást egyből csere, horror áron. Szerencsémre tudtam szerezni egyet és az immo kódját tartalmazó eprom cseréjével kicsi kocsi újra száguld.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Akkumulátor csere(7éves volt)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 32000 Ft. Leírás: Akksi csere Franciaországban szakszervizben.(nem volt más lehetőség)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Fent emlitett UCH csere.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem