BMW 5-ÖS SOROZAT
Futott kilométer: 189 700 km
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Legjobban tetszett a kényelem és a megjelenés. Ezen kívül csak rosszat tudok mondani a küszöbök egyik percről a másikra eltüntek, zörgött recsegett az egész műszerfal, é a nyakleves csak most jön, az adagoló, na itt készitheti az ember a pénztárcáját, adagolófedelet cseréltem potom 120.000-ért és a probléma nem oldódott meg, bontóban törött kocsiból zintén nem oldódott meg, mert mindegyik amit találtam ugyan úgy rossz volt, az új adagoló meg baráti áron 600.000-ft lett volna, úgyhogy az autó szét lett bontva, amit tudtam eladtam belőle(lámpák, ülé, szélvédő, stb) a többi meg hál isten a méhtelepen van.
Használó
Születési éve: 1977
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? lusta
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 10.5 liter
Fogyasztás országúton: 7.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 7 alkalom , ebből 6 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A váltó és a motor egyszerűen tényleg ipari hulladék.Lerobbanás oka: motor 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 380000 Ft. Leírás: Aki BMW TDS motorral szerelt autót vesz, az csak küzdeni fog vele amieddig nála van, és ugyan úgy rossz marad, soha nem ér végéet a szerelés és a többszázezer forint szórása.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem