SKODA FELICIA

Futott kilométer: 167 500 km

Vegyes fogyasztás: 6.3 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

2008-ban vettem, azóta napi 60-100 km-t megyek vele, és indul, megy, teszi a dolgát. Vezérműláncot(gyárit) cseréltem 137000 km-nél, ezen kivül nem volt a motorhoz nyúlva. A hátsó ülések előrehajtásával akár két tűzhelyet is elnyel(volt benne)! Váltó, kuplung, futómű még a gyári, szilenteket cseréltem vagy kétszer(jó magyar utak), termosztátot vagy hármat, de ezek filléres dolgok, olajcsere 10000 km-ként Shell 10W 40, más törődést nem igényel! A fényezés is tűrhető, még a gyári, a kortársaihoz képest nem rohad, egy kis rozsdafolt van a bal hátsó sárvédőn és elég matt már a piros. Belül a műanyagok kemények, könnyen karcolódnak, de legalább csendben vannak! Minden műszer, kapcsoló, óra működik. A kárpitok is szépek, semmi szakadás, az ajtókon is kárpit van, nem málló műanyag! Vezetési élmény nem sok, de azért néha meglep, 3.-ba 50-110-ig egész jól húz! De ekkor már 5500-at forog, ez pedig a piros mező a fordszámmérőn, és tartósan biztos nem tolerálná a régi OHV blokk! Viszont 5.-be 110-nél 3000-t forog, itt még nem is olyan hangos, és nem is eszik! Példaképpen: az 1.2-es Fabia(van a családban) 100-nál forog 3150-et, többet eszik, és rugalmatlanabb is! Ha nekem nincs, én sem hiszem el hogy ennyire strapabiró, igénytelen! Csak benzin kell bele és megy! Minimál biztositás és teljesitményadó! Kispénzűeknek csak ajánlani tudom!

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.3 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Akksi probléma volt, az első nagyobb fagynál lemerült amelyikkel vettem, pont hajnalban, mikor melózni kellett volna mennem. Tolásra egyből indult, új akku, azóta is birja!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 25000 Ft. Leírás: A bal első féltengelyt cserélni kellett 135000 km-nél, a jobb még most is a gyári!

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem