VOLKSWAGEN PASSAT VI
Futott kilométer: 163 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.3 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Megszokott német minőség, kényelem, megbízhatóság, takarékos fogyasztás. Nincs miért utálnom. De azért most átülök egy másik német márkába.
Használó
Születési éve: 1961
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.5 liter
Fogyasztás országúton: 6.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.3 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Harmadik passatom az összkerekesből, a korábbival (1.9 pd tdi volt) 200 ezret mentem, semmi gond nem volt vele. Csiptuningos volt, 170 LE-vel, szerintem ennyi erő kell a kocsihoz. Nem ette az olajat sem, a 30 ezres szervizekig kibírta. A mostani 2.0 pd tdi-nél 10-12 ezer km után rá kell tölteni olajat, pedig a legjobb minőséget használom, és nem gyilkolom az autót. A 140 LE-t kevésnek tartom, több személlyel, csomaggal előzésnél azért nyomni kell. Átlagos vezető vagyok, pályán kívül 100-110 között járok, így a fogyasztás az összkeréknél is csak 6,0 liter. A kuplung túl könnyű, többször előfordul a lefulladás, bár ez lehet, hogy csak vezetéstechnikai hiányosság. (bár túl vagyok a 1,5 millió km-en). A fék jó, hatásos, átlagos vezetés mellet 140 ezernél kellett cserélni a betéteket. Összeségében a kategóriájában talán a legjobb választás, ár/érték arány nagyon jó, elégedett vagyok vele, ajánlom mindenkinek.Lerobbanás oka: motorLeírás: Többször előfordult akkumulátor probléma, (garázsban lemerült, pedig nem volt fogyasztó bekapcsolva, az autó lezárva, riasztva volt). Két évenként kellett aksit cserélni. Egyszer Olaszországban megadta magát az adagoló (kb 80000 km), de korrekten működött az assistant szolgáltatás, helyi márkaszervíz ingyen kicserélte, de kellett valamiért 75000 ezret fizetni. A Magyarországon való takarékos vezetésnek is volt hátránya, a külföldi autópályákon nagyobb igénybe vétel mellett (160-180 km/ó sebességnél) néha elment a turbónyomás, mint később kiderült, bekormolódtak a nem tudom mik, és jól meg kellett hajtani az autót ilyenkor.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem