MITSUBISHI CARISMA
Futott kilométer: 211 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
A legjobban az tetszett ahogy ugrott a kocsi amikor megvettem, a legjobban meg azt utálom, hogy most ledadog 2800 as fordulatig és csak utána húz. Azóta azt is utálom hogy a nyestek rendszeresen összemászkálják a kocsit.
Használó
Születési éve: 1977
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? lusta
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: futómű / fék 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Mind a három lerobbanásnál a Gumi, gumik-felnik elszálltak a rendkívül rossz magyar utak miatt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 75000 Ft. Leírás: Azt hitük váltócsere, mert télen álló helyzetből indulni próbáltam és bent maradt a 4. fokozatban a váltó, de mégis javítható volt, ám ettől függetlenül beszereztem egy bontott - felújított váltót Budapestről. Ezért most van egy plusz váltóm talonban.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Kipufogóval jártam úgy, hogy mindig elszáll valahol és v. zörög, v. kifúj. A másik esetben hasonlóan több sikertelen javítási próbálkozásra sem oldódott meg a motor dadogása alacsony fordulaton ezért még megoldásra vár mi lehet a hiba. Megjegyzem amiatt alakult ki ez utóbbi azóta jelentkezik folyamatosan, hogy a nyest elrágott egy gyújtáskábelt és azt kellett cserélni.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem