SEAT TOLEDO
Futott kilométer: 290 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Ezektől eltekintve én nagyon szeretem ezt az autót. 110 LE, úgy megy mint egy állat, 130-ról ha odalépek még mindig úgy húz, mint 50-ről. Hosszú távon iszonyat takarékos, 110-es tempónál folyamatosan tartva 4,5-5,0 liter, 100-nál 4,0 liter!!! Belül tágas, bár az ülések kicsit kényelmetlenek mások szerint, nekem semmi bajom nincs velük. A csomagtartóban a fürdőkád is elfér... nyaraláskor nincs gond a pakolással, pedig nem is kombi...
Használó
Születési éve: 1982
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely:
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér:
Csomagtér: atlagos
Ülések:
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 6.2 liter
Fogyasztás országúton: 5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Az autót úgy vettem, hogy vagy 1,5 évig nem volt használva. Hát ami baja volt, az szinte csak emiatt volt. Szinte minden belső alkatrész porrá rohadva. Generátor belső, szabadonfutó, klíma száírtószűrő, klímahűtő, Fékmunkahengert tartó bakok. Ezen kívül kilyukad a turbó nyomó és szívócső is. Aztán egymás után tönkrement mindkét kuplung munkahenger is. Ehhez az autóhoz minden egy vagyon, 60 ezer alatt még soha nem úsztam meg semmit.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: O Pont a szerelő felé, az utcába bekanyarodva, lent maradt a kuplung pedál. Kiderült, hogy bemondta az unalmast az alsó munkahenger (hajrá hidraulikus kuplung)
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Elég drága az alkatrész hozzá, csak néhány példa (én nem rakatok bele gagyi alkatrészt, de nem is a legdrágábbat): - kuplung munkahenger(ek): 35000-40000 HUF/db - turbó nyomó/szívócső: 35000 HUF - generátor felújítás: 50000 HUF - szabadonfutó: 25000 HUF - olajteknő: 8000 HUF - klíma szárító szűrő + klímahűtő: 60000 HUF - hátsó féktárcsa+fékbetét+csapágyszett+utánállító: 65000 HUF
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: olajfolyás. Nem veszélyes, néha-néha 1-1 csepp, de hogy honnan...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem