FIAT BRAVO
Futott kilométer: 155 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lendületes, stabil, komfortos autó!Ám nem telik el 2-3 ezer kilóméter, hogy ne lenne valami baja!Nem is kis bajok.Fent már említettem!!Bevallom nehéz a lábam!De ez az autó 2.0 20V létére egyáltalán nem bírta a strapát elődeihez képest, ennyi hibával 1 autónál még nem találkoztam, még az 1.0 SWIFT-em is nyafogás nélkül bírja a tempóm!Legjobban azt mondanám, hogy igazi olasz autó!!!Vezethetőség, dinamizmus, kényelem, stílus, és az ANYAGMINŐSÉG!Sajnos a fenti hibák még másik 3 olasz autóval is párhuzamba vonhatók!
Használó
Születési éve:
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 14 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Nem kevés autóm volt életemben, a szocialista roncsoktól a drágább autókig, de a HGT volt életem legpocsékabb beruházása!!!Lépten nyomon cserbenhagyott!!Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: 2 váltószétrobbanás, egy kerékkitörés kerékcsavar elnyalódása miatt, 1x hengerfejes lett, kirobbant a hátsószélvédő, olajhűtő megadta magát.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Garancia már lejártJavítás összege: 80000 Ft. Leírás: 2 váltószétrobbanás, egy kerékkitörés kerékcsavar elnyalódása miatt, 1x hengerfejes lett, kirobbant a hátsószélvédő, olajhűtő megadta magát.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Hengerfejtömítés cseréje.Senki nem vállalta...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem