RENAULT CLIO
Futott kilométer: 179 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.2 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Tetszett: Könnyen vezethető városban és országúton. Dinamikus motor. Nem tetszett: szervizigényes, kényes futómű, ócska elektromosság
Használó
Születési éve: 1973
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely:
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 5 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Ócska francia munka a motortérben és a futóműnél. Ha indul és nem áll le, akkor akkor nagyon megy, de minden negyed évre tartogatott valami újabb meglepetést. 5-6 évig márkaszervizben karbantartott gép volt, de nem hálálta meg. A csúcs, amikor Németországban szétdurrant a termosztát. Hibalista: motortéri kábelköteg, gyújtástrafó, fűtőventillátor, felső holtpont jeladó, kormányösszekötő gumiharang, kormányösszekötő rúd, trapézgömbfej (jobb + bal), stabilizátor gumik, termosztát, vízpumpa, elállítódott kulcs, hátsó fékmunkahengerek, ablakmosó motor, önindító kontakt, övfeszítő kábel csatlakozója, víz a csomagtartóban, gyújtáskábel (csak trafóval együtt van), hátsó csapágyak 1x+2x, bal hátsó kp. zár. A budapesti Renault-szervizeket messze kerülni kell!Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: motortéri kábelköteg, termosztát, önindító, gyújtástrafó, felső holtpont jeladó
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártJavítás összege: 40000 Ft. Leírás: Már 2000 km-nél megállt a város közepén egy pénteki csúcsforgalomban kábelhiba miatt (csak a Baumgartner tudja mi volt a tényleges ok).
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Repedés a generátor vezeték csatlakozójánál. Bizonyos hőfokú motornál indult csak, vagy nem indult. Maszek szerelő jött rá, a Renault nem vállalta a hiba felderítését. Tudták, hogy bármi lehet :)
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem