RENAULT CLIO
Futott kilométer: 265 000 km
Vegyes fogyasztás: 4.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Összességében az, hogy utáltam nem is érvényes ,mert nem volt semmi olyan hiba, ami többször elöjött, vagy nagyon mélyen zsebbenyúlós lett volna.Rendkivül egyszerű kisteher, igazi igénytelenség, semmi cicoma, azt kapod, amit kb 6-700 ezerért kapni tudsz. Klíma , 4 lufi, abs , szervó, maximum 5L-es fogyasztás, aztán készen van.Sokan mondták, hogy Renaultot ne, én rendkivül elégedett vagyok vele, és ha a pénztárcám engedné, csak ezt venném újra. Egy dolgot azért hozzátennék, külföldi piacról, egészpontosan Olaszországból lett behozva, és lehet, hogy nincs jelentősége, de visszonyításképp van a közeletemben egy magyarországi ugyanilyen, sőt újabb Clio, hát, nemtudom.Kopog, zörög, müanyag lifeg, ferde, illesztések eltérőek (0km-esen lett vásárolva, és jelenleg 67.000km van benne). Az enyémben most van 267.000km, semmi hiba, le is kopogom.Minden úgy müködik , ahogy kell, napi használatból.
Használó
Születési éve: 1989
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5 liter
Fogyasztás országúton: 4 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 4.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 50000 Ft. Leírás: 1db porlasztócsúcs
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Egy relé miatt nem akart elindulni, csak tekert az önindító.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem