MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY

Futott kilométer: 282 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Rendkívülien jól fekszik az úton, nagyon jók a fékei, kellően kiszolgálja az embert a környező országok útjain. Általában 600-700 km-es utakat teszek meg vele hetente többször is és azt kell mondjam, hogy nagyon jó útitárs télen, nyáron, elviselhető benne az utazás még utasként is. Motor leállítás nélkül szoktam vele 700 km-t utazni és érkezéskor viszonylag frissen szállok ki belőle és még van kedvem az élethez. Sok más autóval is megtettem már ezeket a távolságokat és bár nem voltak azok sem rosszak, de a Mercedes az más, méltán híres a márka mert olyan élményt nyújt amit a többi nem tud nyújtani. Használtan (200 ezer km-el) is jobb, mint sok másik márka újonnan! Ha tehetem akkor legközelebb is Mercedest fogok vásárolni, mert bár megvenni drága, de mégis a legolcsóbb autó az összes között, ha mindent figyelembe veszünk. Természetesen akkor éri meg igazán ha sokat használják, pl. évi 60 ezer km felett.

Használó

Születési éve: 1964

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.2 liter

Fogyasztás országúton: 6.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 140000 Ft. Leírás: AGR szelep csere

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A motor erejét vesztette bizonyos forszírozott tempó után és csak a motor újraindításával lehetett újra erőt lehelni belé. A márkaszervizben letesztelték és azt mondták, hogy az AGR szelep miatt van. Kicseréltük, de nem változott semmi. Gyanakodtunk még a vezérlő elektronikára. Észrevettem télen, hogy a vízhőfok nem nagyon akart 60 fok fölé menni. Rákérdeztem a mesteremnél, hogy nem lehet, hogy ez a baj. Kicseréltük a vízpumpát és a termosztátot, azóta a vízhőfokot 90 fok fölött tartja és nincsenek ilyen problémák.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem