PEUGEOT 405
Futott kilométer: 238 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
A motor egy nagyon eltalált konstrukció, rendkívül jól húz (7000-es fordulatig!!). Feszes futóművek (én szeretem), és nagyon kényelmes belső tér. Összességében egy férfias ató, mindenhez egy kis fizikai erő kell (kuplung, váltás), de a szervó jól szuperál. Sajnos nagyon le van lakva, már 20 éves és nyilván sok tulajdonos sokfelé használta, a km órát valószínűleg pörgették vissza rendesen. Rengeteg mindent kellett javítani és cserélni rajta, de mindezek ellenére sok helyre elvitt és haza is hozott.
Használó
Születési éve: 1986
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 12 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Az autón nagyon sok minden felmondta a szolgálatot, de ez nem elsősorban típushiba, inkább az előző tulajok mostoha bánásmódjának az eredményeLerobbanás oka: motorLeírás: a gyújtótrafó mondta be az unalmast, 12 000 ft-ért vettem bele egy másikat.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: a kuplung elhasználódott és szétesett az egész kuplungszerkezet
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: az alapjárat magas volt (kb. 2000 - 2500 rpm). végülis kábelköteg-csere, légtömegmérő csere, fojtószelep csere és sok repedt gumicső cseréje orvosolta a problémát.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem