PEUGEOT 405

Futott kilométer: 238 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

A motor egy nagyon eltalált konstrukció, rendkívül jól húz (7000-es fordulatig!!). Feszes futóművek (én szeretem), és nagyon kényelmes belső tér. Összességében egy férfias ató, mindenhez egy kis fizikai erő kell (kuplung, váltás), de a szervó jól szuperál. Sajnos nagyon le van lakva, már 20 éves és nyilván sok tulajdonos sokfelé használta, a km órát valószínűleg pörgették vissza rendesen. Rengeteg mindent kellett javítani és cserélni rajta, de mindezek ellenére sok helyre elvitt és haza is hozott.

Használó

Születési éve: 1986

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 12 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az autón nagyon sok minden felmondta a szolgálatot, de ez nem elsősorban típushiba, inkább az előző tulajok mostoha bánásmódjának az eredményeLerobbanás oka: motorLeírás: a gyújtótrafó mondta be az unalmast, 12 000 ft-ért vettem bele egy másikat.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: a kuplung elhasználódott és szétesett az egész kuplungszerkezet

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: az alapjárat magas volt (kb. 2000 - 2500 rpm). végülis kábelköteg-csere, légtömegmérő csere, fojtószelep csere és sok repedt gumicső cseréje orvosolta a problémát.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem