BMW 5-ÖS SOROZAT

Futott kilométer: 468 019 km

Vegyes fogyasztás: 9.1 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

190.000 kilóméternél kellett először váltót cserélni, az sajnos nem sokáig bírta, mert 250.000 kilóméternél megint elromlott, de azóta szépen ment a váltója. A motort 320.000 kilóméternél kellett cserélni meghibásodása miatt, természetesen garanciában. Ezeken kívül fékeket cseréltünk, és a kötelező szervizeket végeztettük el, természetesen szakszervizben, ismerősnél. Szívesen vennék még egy ilyen autót, mivel nagyon jó. Lehet hogy kicsit soknak tűnnek ezek a cserék, de elég sokat mentünk vele az időjárás viszontagságaitól függetlenül. Mivel összekerékmeghajtású bátran mentem vele 20cm-es hóban is. Aki megteheti vegyen újat, mert megéri. Csak ajánlani tudom! :)

Használó

Születési éve: 1983

Neme: no

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10.2 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9.1 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 2 váltócsere, és egy motorcsere volt.Lerobbanás oka: motorLeírás: Kijött a hajtókar a motorból.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Váltót kétszer kellett cserélni.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem