BMW 5-ÖS SOROZAT
Futott kilométer: 468 019 km
Vegyes fogyasztás: 9.1 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
190.000 kilóméternél kellett először váltót cserélni, az sajnos nem sokáig bírta, mert 250.000 kilóméternél megint elromlott, de azóta szépen ment a váltója. A motort 320.000 kilóméternél kellett cserélni meghibásodása miatt, természetesen garanciában. Ezeken kívül fékeket cseréltünk, és a kötelező szervizeket végeztettük el, természetesen szakszervizben, ismerősnél. Szívesen vennék még egy ilyen autót, mivel nagyon jó. Lehet hogy kicsit soknak tűnnek ezek a cserék, de elég sokat mentünk vele az időjárás viszontagságaitól függetlenül. Mivel összekerékmeghajtású bátran mentem vele 20cm-es hóban is. Aki megteheti vegyen újat, mert megéri. Csak ajánlani tudom! :)
Használó
Születési éve: 1983
Neme: no
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10.2 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9.1 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 2 váltócsere, és egy motorcsere volt.Lerobbanás oka: motorLeírás: Kijött a hajtókar a motorból.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Váltót kétszer kellett cserélni.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem