RENAULT VEL SATIS
Futott kilométer: 235 000 km
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Életem legjobb autója. Ha vennék mégegyszer ilyet vennék. Soha semilyen problémám nem volt a fentit kivéve.Bejártam vele Németországot , Dániát, Svédországot. Tetszett hogy nem sűrűn jön velem szemben ilyen autó. Szinte mindenütt megnézik és megjegyzik hogy ritkán látnak ilyen autót. Nagyon kényelmes és a legcsendesebb autó amiben eddig ültem. Egy kicsit egy erőss gázadásnál kormol, de motoroptimalizásásal jelentősen csökkenthető. Egy bíztos kell hozzá egy kis márka szeretet és azok után egy igzán hálás autót kap az ember.
Használó
Születési éve: 1959
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.3 liter
Fogyasztás országúton: 7.8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: Mivel igen ritka autó így a szervízelésen is meglátszott hogy keresik rajta mi hol található. Ez érthető de számomra nem elfogadható.Amig diagnosztika nem kellett hozzá mi magunk javítjuk egy nagyon jó ismerős autoszerelő műhelyében. De már szereztünk hozzá diagnosztikai készüléket és így ezt a problémat is megoldottuk. Egy fő problémálya volt a váltó. Mindenki azt mondta nem kell olajat cserélni a váltóban. De ez hülyeség . Aki jót akar és üzembiztos autót az cserélje az automata váltóban az olajat 80.000 km ként. A motorolajat pedig 10.000. km ként. Soha nem lessz gond az autóval.Leírás: A váltó miatt nem kellet vontatni.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: A szervízben nem tudták megmondani mi a probléma. Csak tippeltek. Elvittem egy váltó szerelőhöz kidobtam az ablakon 250.000, ft-ot. az autó továbra sem volt jó. Vettem egy bontóból 100.000. Ft-ér egy komplett váltót. Kiszereltem belőle a váltó vezérlő egységet és beépítettem a sajátomba és azóta kutya baja. Erről ennyit.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A váltóhiba okára is mi jöttünk rá. Valőszínű egy vontatásnál mehetett tönkre. Lerobban ugyan is a Master tgk. és mintegy 50 km vontattuk hazáig. Szerintuk az egy sebességben való vontatás tette be neki a kaput. Tanulság nem szabad automata váltós autóval viszonylag 1,5-2t autót vontatni. Erre senki nem hívja fel a figyelmet.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem