MAZDA 2

Futott kilométer: 76 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Összességében, beleszámítva minden apró hibáját, egy rendkívül praktikus "kis"autó, amely leginkább városi felhasználásra hivatott. A méreteihez képest igenis tágas az utastér, legfőképpen a fejtér bőséges (kb. 15-20 centi van a plafonig a fejem felett, pedig 185 cm a magasságom). Motorizáltsága pedig átlagon felüli, amely nem 8 mp alatti 100-as sprintet feltételez, hanem egy főleg alsó- és közepes fordulatszám tartományban nyomatékos 1.6-os szívó benzinest 100 lóerővel. A kisautó szegmensen belüli konkurensek között viszonylag ritka az 1.6-os szív, ezért néha egy gyengébb alsó-közepessel is lehet meccselni(persze szigorúan zárt pályán, túzoltóberendezéssel, bukósisakkal, stb. :D )

Használó

Születési éve: 1988

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A székesfehérvári Mazda szervízbe szoktam vinni, ha az anyagi helyzetem engedi, mert remek szolgáltatásokat nyújtanak minden téren. Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Egy bevásárlóközpont parkolójában adta meg magát az autó. Mikor elfordítottam a kulcsot, a mutatók megkergülve ugráltak, de gyújtást nem sikerült ráadni. Akkoriban még volt MES tagsági kártyám és hívtam is őket, és elszállíttattam a márkaszervízbe, ahol 3 napot állt. Majd kiderült, hogy mindössze egy lemerült akkuról volt szó... (ez a méreg, nem a cián (!) Mentségemre szolgáljon, hogy a kiérkező autómentős sem tudta azonosítani a probléma gyökerét.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: Használt autó lévén a kereskedő - mint azt sokan tapasztalhattuk - némi észrevehetetlen hibával adta el az autót. Az én esetemben a féltengelyek gumiharagjai voltak enyhén sérültek. Ugyancsak a drága, kedves kereskedő közbenjárása miatt kellett szinte rögtön lecserélni a gumikat, ugyanis az egyik, az autó elhozatala után 2 héttel váratlanul leeresztett, pedig sérülésmentesnek tűnt elég mély futófelülettel. Majd a gumiszervízes úriember elsápadt, amint megpillantotta azt a betapasztási módszert, amit azon a - több helyen is - lyukas gumin eszközöltek. Valami távol-balkáni módszer lehetett, és mint utólag kiderült, az összes abroncs hasonló állapotban volt. Így hát cserélni kellett, amely darabonként 30.000 forintba került.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A tetőantenna mai napig egyszer sem hagyta el az autót, annyira "ragaszkodik" hozzá. Vagy rárohadt vagy odabetonozták, de sehol, semmilyen szervízben nem tudták még levenni.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem