HONDA JAZZ
Futott kilométer: 180 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Legjobban tetszett: 1. A gyári nyári (Bridgestone Potenza) gumikat és a vétel évében vásárolt télieket (Pirelli Snowcontrol) 6 éves korban össz. 180ezer km megtétele után kellett cserélni. A nyáriak elkoptak, a téliek barázdái még jók voltak de elöregedtek. 2. Ennyi km megtétele alatt eddig 1x kellett első/hátsó fékeket cserélni. 3. A motor nagyon takarékos, menetteljesítmény és megbízhatóság kitűnő, bár van ami ízlés dolga. 4. Az ülésrendszer valóban varázsatos, többszöri költözésekkor mindig egy csoda, hogy mit be nem lehet pakolni. Utazáskor 2db felnőtt kerékpár lefektetve befér, ha síkban le vannak a hátsó ülések döntve. 5. 180ezer km és 6év után semmi nyiszorgás, percegés stb. zörej nincs az utastérben. Amit sajnálok (nem utálok semmit): 1. A legmagasabb felszereltségben (1.4 ES manuális váltóval szerelve) sincs nekem hiányzó kényelmi funkció mint tempomat, ülésfűtés, ill. a rádió mp3-mat nem tud lejátszani. 2. Szinte esélytelen bármit is találni hozzá autóbontókban. Ha van is ami kell akkor az drága és költséges utómunkát igényel. Kisebb karambolok (2x) után is inkább megérte gyári cuccokat venni hozzá.
Használó
Születési éve: 1979
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5.8 liter
Fogyasztás országúton: 4.9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom
Meghibásodás leírása: 1. alkalommal még épp a garancia lejárata előtt (2év 11hónap)elment a rádió körüli összes világítás, a gomboké is. Garanciálisan cserélték. 2. alkalommal, kb. 4,5 évesen felvillant a sárga motorhiba ikon a műszerfalon. Szelepeket kellett tisztítani, vélhetőleg gyengébb minőségű üzemanyag haszálata miatt. 20ezer Ft-ból megvolt. 3.alkalommal 6évesen ismét a felvillant a motorhiba lámpa és kb. 1-1,5l-es fogyasztásnövekedés lépett fel. Ismételt szűrőtisztítás után visszaállt a fogyasztás a megszokott 4,7-5,2l-re de hamarosan újra jelentkezett a hiba. EGR szelepcserével lehet megoldani a problémát véglegesen, ez kb. 100ezer Ft márkaszervizben. Ha a megtett 180ezer km-t és a 6éves kort nézzük ez az extra költség gyakorlatilag nulla.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: A garancia lejárata előtt (2év 11hónap)elment a rádió körüli összes világítás, a gomboké is. Garanciálisan cserélték.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: 6évesen 180ezer km után felvillant a motorhiba lámpa és kb. 1-1,5l-es fogyasztásnövekedés lépett fel. Ismételt szűrőtisztítás után visszaállt a fogyasztás a megszokott 4,7-5,2l-re de hamarosan újra jelentkezett a hiba. EGR szelepcserével lehet megoldani a problémát véglegesen, ez kb. 100ezer Ft márkaszervizben.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem