MAZDA 3

Futott kilométer: 50 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

A kényelem, a vezetési élmény, megjelenés hibátlan. Ezekből bárki tanulhatna! De mindezek ellenére nem felemelő egy olyan autóval járni a XXI.-ik században, amelyik nem képes olajcserétől olajcseréig kibírni a műhely szaga nélkül! Azt meg, hogy két máka-szervíz között ekkora különbség legyen, el nem hittem volna!

Használó

Születési éve: 1962

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 5.7 liter

Fogyasztás országúton: 5.7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 6 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: lengéscsillapítók, kuplung kéttömegű lendkerék, termosztát, motorvezérlő elektronika, vízszivattyú stb, Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: A franciák PSA-motorja okolható az autó megbízhatatlansága miatt! Egyébként élmény vele autózni, fantasztikus a kényelme, a megjelenése, az utastér anyagai is megfelelőek. De miért nem találtak bele egy otthoni motort a japánok? Érthetetlen!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A helyi márka-szervíznek egy tompított izzó kicserélése is megoldhatatlan gondot okozott! De tényleg! Egy órányi kínlódás után kicseréltem magam. Kénytelen voltam 150 km-re elvinni, ha szakembereket kívánt a dolog.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem