MAZDA 3
Futott kilométer: 50 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
A kényelem, a vezetési élmény, megjelenés hibátlan. Ezekből bárki tanulhatna! De mindezek ellenére nem felemelő egy olyan autóval járni a XXI.-ik században, amelyik nem képes olajcserétől olajcseréig kibírni a műhely szaga nélkül! Azt meg, hogy két máka-szervíz között ekkora különbség legyen, el nem hittem volna!
Használó
Születési éve: 1962
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5.7 liter
Fogyasztás országúton: 5.7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 6 alkalom , ebből 6 lerobbanás
Meghibásodás leírása: lengéscsillapítók, kuplung kéttömegű lendkerék, termosztát, motorvezérlő elektronika, vízszivattyú stb, Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: A franciák PSA-motorja okolható az autó megbízhatatlansága miatt! Egyébként élmény vele autózni, fantasztikus a kényelme, a megjelenése, az utastér anyagai is megfelelőek. De miért nem találtak bele egy otthoni motort a japánok? Érthetetlen!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A helyi márka-szervíznek egy tompított izzó kicserélése is megoldhatatlan gondot okozott! De tényleg! Egy órányi kínlódás után kicseréltem magam. Kénytelen voltam 150 km-re elvinni, ha szakembereket kívánt a dolog.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem