BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 307 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Egyénisége, karaktere van a kocsinak. Minden kézre esik, szépek az anyagok, a kidolgozás. Nem zörög, nyikorog, és abszolut megbízható. A futóműve kicsit kemény, de cserébe félelmetes úttartása van az autónak. Kicsit olyan érzés vezetni, mintha gondolkozna az autó a sofőr helyett. Amióta megvan, nem volt olyan helyzet vele, amiből azt éreztem volna, hogy "ebből baj lessz" köszönhetően a nagyon jó elektronikának. Mondjuk ha valaki kikapcsolja az elektronikát, abszolút BMW-s lesz a kocsi... A 116 ló az egy hibája, kicsit kevéske...
Használó
Születési éve: 1983
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Az autónál nagyon oda kell figyelni a kartelgáz szűrő cserére, mert főtengely törés lehet a vége, nekem összejött...
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: Motorgenerált kellett végezni, főtengely törés után. Szerencsére elég jó a bontott alkatrész ellátás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Mindenképpen BMW-s szerelőhöz kell vinni a kocsit, nem egy átlag autó. Mindennek megvan a maga BMW-s trükkje, és akkor semmi gond nincs vele.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem