MITSUBISHI PAJERO
Futott kilométer: 380 000 km
Vegyes fogyasztás: 9.6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Több szempont figyelembevételével kellett autót választanom: 7 személy, terep, bekerülési ár, fenntarthatóság. Végül két típus maradt fent a rostán RR Discoveri II, és szeretett Pajero 3.2 DID-em. A köbcenti rémületem számításba csapott át, ezek után mérlegeltem a fix tekercsrugó előnyeit, a Paji nyert. Rosszat nem tudok róla mondani. Minden hiba, és sérülés az előző tulaj nemtörődömségéből fakadt. Pl minden kapcsoló, kar kallantyú eredeti, és hibátlan, korábbi Oktáviámon már kellet cserélni izéket, meg kütyüket, ebben a kocsiban nincs felesleges alkatrész, ami meg van az jó. Mivel egy ízig-vérig terepjáróról beszélünk, ne várjuk tőle száguldozást. A vége 180 fölött van, de tovább én nem hajszoltam, pályán tempómat 130, fölötte nagyon elkezd hörpölni. Elemében mérsékelten rozoga földutakon érzi jól magát, itt 50-90es tempóban közlekedem vele, és szépen kilapul alatta az út. Városban lomha, ha tartani akarom a ritmust kicsit pörgetni kell, de sajnálom... meg a pénztálcám is :-) Hely bőségével van megáldva a kicsike, legalább is 5 ülést használva, ha kihajtom a 6-7 ülést már csak álló bőrönd fér be, valamint a nagyobb gyerekek leghátra, felnőtteknek csak szükség helyzetben "kényelmes". Mint terepjáró egyetlen méltatlan dolgot róhatok fel: A hátsó, és első gyári acél haspajzs között műanyag pajzs van, ez köves talajon rendre eltörött, a második törés után csináltattam 25 ropiért egy acél pajzsot azóta semmi bajom vele. Aki nem sport kocsit keres, és a fogyasztását is tolerálni tudja annak meleg szívvel ajánlom. Az én méréseim és lábam alapján vegyes használatban, amibe a terep is bele tartozik 9,7- es fogyasztást produkál átlagban. Ami még nagyon ki van találva az a terepváltó része. Nem volt még olyan akadály ahová a felezőt is be kellett volna kapcsolnom. Terveim között az alváz, és üregvédelem szerepel, sajna rozsda foltok gyűlnek rajta, és mielőtt még kilukadna szeretném rendbe tenni.
Használó
Születési éve: 1974
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9.7 liter
Fogyasztás országúton: 8.6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9.6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: Az autó vásárlása előtt elvittem részletes bevizsgálásra, így az autó hibáiról tudtam, ezeket javíttattam, és ennyi.Leírás: Hát volt az a sár ahonnét saját erőből már nem jött ki :-)))
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 240000 Ft. Leírás: Ez biza a váltó, dobja az egyest, de még nem cseréltetem ki amíg trükkösen még bírja. Közben spórolok, de amíg lehet vele közlekedni nem különösebben izgat.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Valami fék terelő-sárvédő lemez mindig zörög, apró, de bosszantó hiba.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem