CHEVROLET AVEO

Futott kilométer: 62 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Autószerelő vagyok, ezért a garanciaidő lejárta óta magam szervizelem. Fogyasztása nagy mértékben a vezetési stílustól függ, nekem volt már 5,8l is. Etanol üzemű lett nemrég, azóta ez a költség is csökkent. Tetőbox is van, ezért a csomagtartó 330 literrel növelhető nagyobb családi utazások alkalmával, igaz ilyenkor bele kell számolni az 1 liter többlet fogyasztást, de pályán így is stabilan tartani lehet a 140 km/h sebességet. Megtanultam már pakolni bele, ezért rájöttem, hogy kis odafigyeléssel nagyon sok cucc elfér benne. Hasmagassága a wartburgéval vetekszik, ezért még nem sikerült elakadni vele, pedig az esélyt már sokszor megadtam erre a többszöri horgász túrák alkalmával (pedig ilyenkor is agyig pakoltuk). Fékezéskor nagyobbat bólint az átlagnál, de meg lehet szokni. Üzembiztos, szép autó, soká fogom eladni!

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom

Meghibásodás leírása: Első futómű szilentek nem lógnak, csak rövid idő után nyekergő hangot adnak. 2x cseréltek féktárcsát garanciában, mert rázott. Üléshuzat varrásnál kibomlott. Garanciaidő lejártával a hibák is megszűntek! Azóta magam szervizelem, mert autószerelő vagyok főállásan. Fogyasztása nagy mértékben a vezetési stílustól függ, nekem volt már 5,8l is. Etanol üzemű lett nemrég, azóta ez a költség is csökkent. Tetőbox is van, ezért a csomagtartó 330 literrel növelhető nagyobb családi utazások alkalmával, igaz ilyenkor bele kell számolni az 1 liter többlet fogyasztást, de pályán így is stabilan tartani lehet a 140 km/h sebességet. Megtanultam már pakolni bele, ezért rájöttem, hogy kis odafigyeléssel nagyon sok cucc elfér benne. Hasmagassága a wartburgéval vetekszik, ezért még nem sikerült elakadni vele, pedig az esélyt már sokszor megadtam erre a sokszori horgász túrák alkalmával (pedig ilyenkor is agyig pakoltuk). Fékezéskor nagyobbat bólint az átlagnál, de meg lehet szokni. Üzembiztos, szép autó, soká fogom eladni!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem