MERCEDES-BENZ VITO

Futott kilométer: 265 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.3 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Magas üléspozíció, nagyon dinamikus, jól húz. Motorikusan, futómű terén nagyon rendben van. A durva hidegekben is szinte egyből indul (-15C alatt). Biztonságérzetet ad és a nagy tágas belső tér komfortot biztosít (nem a spanyol anyagok)

Használó

Születési éve: 1974

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 7.6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.3 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Típus hiba: Szenyezett üzemeanyagszűrő esetén előzés, hirtelen gázadás során (kb2500-as fordulattól) hirtelen lekapcsolja a motort az elektronika. Helyszíni megoldás: kinyitom a bal első első ajtót és újra lehet indítani a motort (ajtó nyitás nélkül nem) és kevésbé dianmikusan kell vezetni. Első adandó alkalommal pedig szűrő cseréje javasolt. A márkaszerviz nagy 0, mindenre gyanakodtak még annó 2001-2002-ben. Miután erre rájöttem kb 40-50e km -ként cserélem a szűrőt és bármilyen üzemanyaggal jól megy és azóta egyszer sem állt le!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: utastér Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Az egész magán viseli a spanyol munka tróger mivoltát. Gyenge minőségű belső anyagok: törnek, kopnak, csörömpölnek, kiakadnak a dolgok belül. (letört gomb a sebváltón, elvékonyodó kormány, kemény rideg műanyagok, letörő, akadó ajtóemelők, leeső karfa, hamar tönkremenő első üléskárpit, stb . Valamikor egy Sokda 120-asunk volt, azon 10év után különb állapotban voltak a belső eszközök. Ja és ott 5-6 évesen nem kezdett jelentkezni a rozsda. Mindenféle sérülés nélkül bal első ajtó, hátsó ajtó alja csupa rozsda mára. Még két éves sem volt, amikor az összes acéltárcsát le kellett garosan cserélni, mert jött ki rajta a rozsda. (persze csak festeni akarták, de a fellépés sokat számít így cserélték)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem