MERCEDES-BENZ VITO
Futott kilométer: 265 000 km
Vegyes fogyasztás: 8.3 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Magas üléspozíció, nagyon dinamikus, jól húz. Motorikusan, futómű terén nagyon rendben van. A durva hidegekben is szinte egyből indul (-15C alatt). Biztonságérzetet ad és a nagy tágas belső tér komfortot biztosít (nem a spanyol anyagok)
Használó
Születési éve: 1974
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 7.6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.3 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Típus hiba: Szenyezett üzemeanyagszűrő esetén előzés, hirtelen gázadás során (kb2500-as fordulattól) hirtelen lekapcsolja a motort az elektronika. Helyszíni megoldás: kinyitom a bal első első ajtót és újra lehet indítani a motort (ajtó nyitás nélkül nem) és kevésbé dianmikusan kell vezetni. Első adandó alkalommal pedig szűrő cseréje javasolt. A márkaszerviz nagy 0, mindenre gyanakodtak még annó 2001-2002-ben. Miután erre rájöttem kb 40-50e km -ként cserélem a szűrőt és bármilyen üzemanyaggal jól megy és azóta egyszer sem állt le!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: utastér Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Az egész magán viseli a spanyol munka tróger mivoltát. Gyenge minőségű belső anyagok: törnek, kopnak, csörömpölnek, kiakadnak a dolgok belül. (letört gomb a sebváltón, elvékonyodó kormány, kemény rideg műanyagok, letörő, akadó ajtóemelők, leeső karfa, hamar tönkremenő első üléskárpit, stb . Valamikor egy Sokda 120-asunk volt, azon 10év után különb állapotban voltak a belső eszközök. Ja és ott 5-6 évesen nem kezdett jelentkezni a rozsda. Mindenféle sérülés nélkül bal első ajtó, hátsó ajtó alja csupa rozsda mára. Még két éves sem volt, amikor az összes acéltárcsát le kellett garosan cserélni, mert jött ki rajta a rozsda. (persze csak festeni akarták, de a fellépés sokat számít így cserélték)
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem