PEUGEOT PARTNER
Futott kilométer: 313 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagyon patent kis autó!Szeretem a praktikussága és kezelhetősége miatt.(Nem kell összehasonlítgatni semmilyen más márkával!Nincs értelme!)Tudom, nem gyors autó, de éppen ezért takarékos!Megfontolandó az üzemanyag árak ismeretében, hogy 5,9literes átlagfogyasztással gyorsan szeretnénk-e odaérni valahova, vagy biztosan és távolabb. 110Km/h felett megnő a fogyasztása minden autónak 15-25%-al. Ennek is!Éppen ezért nem is megyek többel. Megbízhatósága No.1!!! Utálom azt, hogy el kell adnom mert csak 2 személyes és egy ugyanilyen 5 személyessel pótolnom kell a hiányát! :) Bírom a Jürgenwagen (németautós) véleményeket: Szar francia....szar olasz! Információ hiányában lehet én is ezt mondanám! Tudni illik, hogy németek gyártják a "szar" francia és olasz autókba az összes elektronikát. Mindig ezekkel van a probléma!!!!!!!!A német elektronikával. Ideje lenne már tanulni valamit elektronikai téren a japánoktól! Például itt van:Denso,Hitachi Volt német autóm, de nem szeretnék venni már.Engem cserbenhagyott sokszor az úton.Kellemetlen volt.Sajnáltam, hogy csalódnom kellett a német precizitásban.
Használó
Születési éve: 1980
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6.5 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: A hátsó torziós rugónál a tűgörgők kiszáradtak és élesen ropogó hangot hallatott.(gyárilag tehettek volna a hátsó hídra zsírzófejet) Orvosoltam a betegséget:Meglékeltem a híd két végét és alkalmanként telenyomom olajjal. A hangok elmúltak, tökéletes a rugózás és nem sétál az úton!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: -Legnagyobb hibája a fent említett torziós híd volt.Nulla forintból kb. 1 órás művelettel helyreállítható volt. -Az első futóműben a stabilizátor pálcák gyengék.2500-3000 Ft.-ból(2011-es adat) megoldható, oldalanként 30perc alatt bárki kicseréli saját magának szerszámok jelenlétében. -Az utastérben fellelhető összes kis hangot megszüntettem zajcsillapító ragasztószalag segítségével.Azóta csend van.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem