MITSUBISHI GALANT
Futott kilométer: 265 000 km
Vegyes fogyasztás: 9.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Kényelmes, nyugodt és erős. Ha kell, versenyautó, ha kell, nagypapa autó. 2 perc alatt meleg van, bár a hideget egy kicsit lassabban nyújtja. Érdekes, hogy a klíma a jobb oldalon hamarabb páramentesíti a szélvédőt, de hát ez egy japán autó, meg ritkán van akkora eső, hogy szükség lenne rá. Ma már egy kicsit soknak tűnik a fogyasztás, de valahogy meg kell fizetni azt a kényelmet, hogy kuplungolás nélkül átmegyek a Belvároson (automata!). A csomagtartó 500l, de kicsit szűkre nyílik az ajtaja, így a hűtőszekrényt a másik autóval kell szállítani.
Használó
Születési éve: 1963
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 11 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Előre figyelmeztettek, hogy a váltóban egy hajtás 100.000 km körül el fog nyíródni. Úgy is lett. (Pont a Balatonon, lehetett finanszirozni az autómentőt :( ) Azóta mentem még 150.000 km-t, és olyan a váltó, mint új korában.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 200000 Ft. Leírás: A fenti hiba. Ebből 150.000 volt az autómentő: persze, hogy a kedvenc szervizembe vitettem.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem