BMW 5-ÖS SOROZAT
Futott kilométer: 310 000 km
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Az 1999 évjáratnak megfelelő legmagasabb felszereltséggel gyártott autó, még ma is komoly extrákkal bír. Szinte csak az esőszenzor hiányzik belőle, de az se igazán. Elektronikai hibákat azonban nehéz javítani, szinte minden hónapban van valami stikkje.. összességében az idő multával az un. "canbus" hibák (központi adatkábel) nehezen, vagy nem javíthatóak. A sok extra idővel sok hibát eredményez. Régi legenda, de igaz: ha az autó német származású, minősége is továb tart.. Az alaktrész méregdrága, de ha egyszer összerakod, és rendszeresen karbantartod, nagyon stabil, kényelmes autó lesz, egy darabig... :-)
Használó
Születési éve: 1967
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9.5 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom
Meghibásodás leírása: Az automata váltót 290 után cserélni kellett A fék vákumdobja beázik, cserélni kell ha rozsdás lesz, mert kilyukadt... Hűtőventillátor megállt, fővízcső repedt.. Leírás: Az automata váltó sorozatos megcsúszása miatt végül alig sikerült eljutni a szervízbe...
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 350000 Ft. Leírás: Tipikus hiba, és szinte minden ilyen korú autónál előfordul...
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Fék vákumproblémás volt, csak többszöri nekifutásra sikerült javítani..
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem