MITSUBISHI CARISMA
Futott kilométer: 118 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
2003 vásároltam az autót. Már a próbaúton lehetett hallani egy nagyon halk kis zörgést, de hamar elmúl. Azóta kiderült, hogy a váltóból jött. Csere. Széthullott a váltó belselye a szó szoros értelmében. Sajnos a francia Renault váltó (mert az van bennük) nem nagyon bírja. Akinek még nem hullott szét javaslom, hogy kíméletes használja. A másik érzékeny része a torony csapágy ami szintén hamar szétmegy, de ezt sajnos kímélni nem lehet, mert ugye a kormányt csak kell néha tekergetni, az meg pont elég hogy tönkremenjen. Amúgy nem nagyon kapni hozzá torony csapágyat. Én például külön csináltattam hozzá. De ezektől eltekintve jó kis kocsi. Tágas csaomagtér. Akár két három hulla is elfér benne. Nem egy robbanékony autó, mert nehéz, de be lehet vele lendülni akár 200 környékére is. A fogysztása kicsit magas, de ez lehet az én hibám is.
Használó
Születési éve: 1976
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 100000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem