VOLKSWAGEN POLO III

Futott kilométer: 250 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Kedvelem: Kis mérete ellenére belül tágas, fürge, kényelmes, nagy hidegben is pöccre indul, nem eszik sokat, hosszú utakra is alkalmas, ki lehet vele autózni a világból... Nem szerettem: Nagyobb sebességnél zajos, órákig tartó utaknál kisebb fejfájást is tud okozni. 80-90 Km/h felett az előzést kétszer is meg kell gondolni, már nincsenek erőtartalékok a motorban.

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 6.4 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 3 év alatt beletoltam több, mint 100.000 Km-t, okozott váratlan meglepetéseket, csak egyszer hagyott ott, akkor szétment a váltó, vontatni kellett (200ezer körül). Jól viseli a fárasztó, hosszú utakat is, bár autópályán már viszonylag hangos. Városban tökéletes, ugrik ha kell, parkolni is könnyű , és van hely benne, sok cucc elfér, ha az ember ledönti a hátsó üléseket. Nálam a kipufogót kellett állandóan cserélni, már a harmadik van rajta, de sok minden egyebet cseréltettem már, fojtószelep is tipushiba. Romlott már el a hűtőventillátorom is, majdnem megfőztem a motort, de később azt is fel kellett újittatnom. Sokat ráköltöttem, rengeteget használtam, összességében elégedett vagyok vele. Mértékletes használattal és idejében elvégzett szervizeléssel pénztárcabarát autó.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Egyik pillanatról a másikra, nem volt előjele. Mindenkinek ajánlom, hogy ha ilyen helyzetbe kerül, megbizható, hozzáértő kézbe adja a váltót javittatni, különben egy hónap múlva viheti megint! 50.000-ret mentem a felújitott váltóval azóta, de már nem az igazi.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 350000 Ft. Leírás: Kicsit értetlenkedve vettem a "Futott km a legnagyobb hibánál" kérdést, számomra nem egyértelmű, hogy a kocsiban hány km volt, amikor jelentkezett a hiba (erre tippelek), vagy hogy mennyit gurult még el a hibával??? A motorfelújitás kb. 210.000 km-nél vált szükségszerűvé, elment volna még 15-20 ezret, de akkor meghalt volna, és gazdaságilag a felújitás tünt célszerübbnek. Azóta megint frankó.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A kipufogó mindig megrepedt, zörgött.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem