MAZDA 6
Futott kilométer: 156 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
22.szülinapomra vásároltam a 2005ös Mazda6 dízel sport evo II-met, mindenképpen japánt akartam és dízelt,sokáig filóztam az ugyanilyen korú Toyota Avensis dízel mellett is de a Mazdat vettem meg mert sportosabb és kicsivel erőseb,meg persze fiatalosabb:). Vezetési élménye nagyszerű ,kormány,váltó és a pedálok igazán jól összerakottak , pont olyan kemény és rovid úton járó , hogy pont a legjobb legyen. Külselye gyönyőrű, újra és újra bele tudok szeretni. 121Le és 320Nm elég jól húz. Úgy is mondhatnám , hogy kikezdhetetlen,nehéz belekötni bármibe is.Ájánlom bármelyik német helyett mert azok nem ismerik az ár érték fogalmat mert túláraznak.Legdrágább hiba amit hallottam , hogy előfordulhat az a kettős tömegű lendkerék hibjá lehet,az nem olcsó dolog,nekem 400 000ret mondtak de az más márkánál is kb ennyi.Az ülések valamivel jobban tarthatnának az oldalukon a kanyarokban másba nagyon nem tudok belekötni...
Használó
Születési éve: 1988
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: kinyomó csapágy csere (fémes hangot adott)=15 a csapágy+ a munkadíj a vészes mert le kell bontani a fél autó elejlét ami kb 40
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem