MAZDA 6

Futott kilométer: 156 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

22.szülinapomra vásároltam a 2005ös Mazda6 dízel sport evo II-met, mindenképpen japánt akartam és dízelt,sokáig filóztam az ugyanilyen korú Toyota Avensis dízel mellett is de a Mazdat vettem meg mert sportosabb és kicsivel erőseb,meg persze fiatalosabb:). Vezetési élménye nagyszerű ,kormány,váltó és a pedálok igazán jól összerakottak , pont olyan kemény és rovid úton járó , hogy pont a legjobb legyen. Külselye gyönyőrű, újra és újra bele tudok szeretni. 121Le és 320Nm elég jól húz. Úgy is mondhatnám , hogy kikezdhetetlen,nehéz belekötni bármibe is.Ájánlom bármelyik német helyett mert azok nem ismerik az ár érték fogalmat mert túláraznak.Legdrágább hiba amit hallottam , hogy előfordulhat az a kettős tömegű lendkerék hibjá lehet,az nem olcsó dolog,nekem 400 000ret mondtak de az más márkánál is kb ennyi.Az ülések valamivel jobban tarthatnának az oldalukon a kanyarokban másba nagyon nem tudok belekötni...

Használó

Születési éve: 1988

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: kinyomó csapágy csere (fémes hangot adott)=15 a csapágy+ a munkadíj a vészes mert le kell bontani a fél autó elejlét ami kb 40

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem