MITSUBISHI GALANT

Futott kilométer: 310 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nagyon tetszett, nehéz tőle megválni, de itt az idő. Egy igazi, még japánban (!) jól összerakott kocsi. Formavilága nagyon eltalált és még napjainkban is megállja helyét. Amolyan sportosan elegáns. Nagyon jó a motor (2,5V6, 120kW), ami nagy futásteljesítménynél is elnyűhetetlen és gyönyörű hangot ad (a Remus ezen úgy 3000 környékén torzít egy kicsit, de így talán még jobb :-)). Meglepő, szinte hihetetlen fogyasztás a kéziváltós változatnál (mindig precízen mérve!), ugyanez az automatánál nem mondható el! Gyári kipufogó és lengéscsillapítók tűrőképességét nem ismerem, ezek az elemek sportosítva lettek a kocsin (Remus, Koni, Eibach). Ha szép állapotban akarja tartani (és az enyém mindig olyan volt és még most is újszerű) ez viszonylag magas költségekkel érhető el (de ez talán minden hosszabb ideig megtartott, napi használatban lévő autóra érvényes). Ha még gyártanák, nagy örömmel vennék újabbat!

Használó

Születési éve: 1973

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 9.5 liter

Fogyasztás országúton: 8.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 3-6 alkalom. A kocsi tömegéhez, méretéhez, teljesítményéhez viszonyítva alulméretezett fékek. Szerintem ez a legnagyobb hibája az autónak. Gyakrabb a tárcsacsere, mint a betét. 2-3 nagyobb fékezés az autópályán és már ráznak a tárcsák (ez igaz a gyári, bontott és utángyártott tárcsákra egyaránt - mindegyik próbálva). Első kerékcsapágy csere kb. 250000. Erős "váltóhang" 300000km-nél (valószínűleg ennél a futásteljesítménynél felújítást igényel). Ezen kívül főleg az első futóművek környékén lengőkarok cseréje - különféle kopogó hangokat hallatva jelentkezik a probléma (szinte az összes lengőkar az évek során cserélve, a felső, lengéscsillapítót tartó patkó alakú lengőkar többször is) Első kerékcsapágyak cseréje - ez főleg a nem gyári felni alkalmazásából eredt. További terven felüli látogatások esztétikai hibák javítására irányultak (pl. rádióantenna műanyag fogazata elkopott, csere, stb...)Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Megrepedt az elosztófedél (kb. 250000km indítás után rángat, egyértelműen kihagynak hengerek). Mint az utólag kiderült elég volt csak az elosztófedelet cserélni (anyag kb. 25.000,-Ft + munkadíj - nem szakszervizben). Ezzel egyidőben először gyertyacsere, majd gyújtókábelek cseréje és végül az elosztófedél (ebben a kocsiban még ez van!) oldotta meg a problémát.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Lásd felül leírva. Az elektromos rendszer, gyújtás körüli tapogatózás, próbálkozások dobták meg a javítás árát (gyári gyertyák, gyújtáskábelek, és végül az elosztófedél).

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Lásd felül leírva.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem