PEUGEOT 505
Futott kilométer: 228 000 km
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Ez egy igazi gépállat, főleg ezzel az igénytelen szívó-dízel motorral. Az igénytelenség nem a francia mérnököket minősíti, hanem a szervíz igényre vonatkozik, na ettől aztán le húzhatnák a redőnyt a műhelyekben, kis türelemmel affinitással otthon javítható az egész autó. Az egyetlen baj, hogy egyre nehezebb hozzá "javítóanyagot" találni. Az autó huszonhetedik évében van, és egy váltó-rudazat csukló kopáson kívül soha nem hagyott ott sehol és pont úgy kattog a motor mint 16 éve, mikor megvettem. Szépen indul -10 fok alatt is, kell ennél több?
Használó
Születési éve: 1965
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Azért mindig van hátul egy "szerszámosláda" , 27 év az mégis csak 27 év!!Lerobbanás oka: hajtás / váltó 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: kb. 220 ezer km-nél lekéreszkedett az egyik gömbcsukló a váltó rudazatról. Helyszíni drótozással sikerült orvosolni, kb. negyed óra időszükséglet mellett, de ez a hiba is inkább engem minősít.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Az üzemanyagszűrőt évente (kellett volna) ellenőrizni!
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem