PEUGEOT 505

Futott kilométer: 228 000 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Ez egy igazi gépállat, főleg ezzel az igénytelen szívó-dízel motorral. Az igénytelenség nem a francia mérnököket minősíti, hanem a szervíz igényre vonatkozik, na ettől aztán le húzhatnák a redőnyt a műhelyekben, kis türelemmel affinitással otthon javítható az egész autó. Az egyetlen baj, hogy egyre nehezebb hozzá "javítóanyagot" találni. Az autó huszonhetedik évében van, és egy váltó-rudazat csukló kopáson kívül soha nem hagyott ott sehol és pont úgy kattog a motor mint 16 éve, mikor megvettem. Szépen indul -10 fok alatt is, kell ennél több?

Használó

Születési éve: 1965

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Azért mindig van hátul egy "szerszámosláda" , 27 év az mégis csak 27 év!!Lerobbanás oka: hajtás / váltó 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: kb. 220 ezer km-nél lekéreszkedett az egyik gömbcsukló a váltó rudazatról. Helyszíni drótozással sikerült orvosolni, kb. negyed óra időszükséglet mellett, de ez a hiba is inkább engem minősít.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Az üzemanyagszűrőt évente (kellett volna) ellenőrizni!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem