VOLVO 940
Futott kilométer: 420 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Először is nem az első és nem az utolsó volvóm. Sorban 344,340,760,740,v70 és most 940.A v70.es megvan és eszem ágában nincs eladni se elcserélni.Az autó röviden:nagy kényelmes a gyári vw motor ellenére remek menettulajdonságokkal bír.Ha valaki nagyon szeretné az eredeti motorja ennek egy v6 biturbós-intercooleres hagyományos adagolós motor,de egy motor árából a svédek vettek három német ipari szemetet motor gyanánt.A kaszni: NAGY ezt máshogy nem lehet jellemezni.az hogy 19 évesen hidegen zireg-zörög a kárpitozás elmegy,ültem 100000 euró feletti német szemétben ugyanúgy zörög, csak akinek ilyen van nem meri leirní nehogy kiröhögjék.Fogyasztás 2400 ccm 7 liter 1550 kilós autónál szerintem nem rosz. Küllem: TEKINTÉLY! Menettulajdonság:remek nem kevés sört nyertem a fordulóképességével aki még nem látta nem hiszi el egy retek suzuki vagonnak nagyobb hely kell a forduláshoz mint ennek ( és az összes 700-nak is).Biztonság: ezt nem részletezem, nem kell.Összességében ha valaki kicsit szereti és megbecsüli akkor nagyon sokáig szolgálja a gazdáját.A v70-es egy más kategória kényelem, gyorsaság, biztonság, megbizhatóság stb.Hátránya kell hogy legyen én csak azt írom nem tud főzni.A többit nem részletezem.Sok típushiba van bennük vw motor,kardán-felfüggesztés over-drive váltó, nem félmillió km.-re van tervezve a futómű gyengéi:magyar utak!!! Ez nem vicc.
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: Magam javítok-cserélek mindent.Leírás: Ha valaki odafigyel ezek a közuti tankok örökösek mint a nyomorúság.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 5000 Ft. Leírás: Tipushiba a kardán-felfüggesztő csapágy sajna bontóban már nehéz hozzájutni a gyári 53000FT.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Odafigyelés.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem