DAEWOO LANOS
Futott kilométer: 101 500 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Tetszett: Külső megjelenése szerintem mai viszonyok között is mutatós, bár a 2002 előtti generációnak a hátsó lámpái úgy gondolom, hogy jobban illenek az autóhoz. Futóműve gyári 13 "-os abroncsokkal "franciásan" lágy, enyhén alulkormányzott, kanyarban billegésre hajlamos, de stabil marad, összességében futóműve jó indulatú. Motorja nagyon halk, utastérben alapjárat alig hallható, szélzaj 100 Km/h-tól már hallható, de még nem zavaró. Egy-két személy számára 75 lóerőhöz képest erős a motor, szedi a lábait, váltó pontos, bár az 5. többi fokozathoz képest hosszú úton jár. Háromszáz kg feletti teher estén a motor ereje megcsappan, ekkor már határozottan gyenge, de ez egy 75 lóerős benzines amitől azért "szárnyalást" nem kell várni. Fogyasztása megfelelő. Hátsó csomagtartója sedan kivitelben nagyobb kirándulásokra is megfelelő, bár problémás, hogy a hátsó ajtó zsanér nagyon belóg az utastérbe, sajnos ebbe a kategóriában ilyen évjáratú autóknál ez gyakori "betegség". Ami viszont nagyszerű, hogy a hátsó üléstámlák osztva dönthetők úgy, hogy a csomagtartó és utastér között a helyet semmi sem szűkíti le, ez a megoldás viszont más autóknál nem egy gyakori jelenség. Pedálok könnyen járnak, fék jól adagolható, erős. Összességében piacon életkor és ár szempontjából nagyon jó vétel lehet. Ami különösen tetszik benne, hogy csak iszik és megy, és nagyon megbízható. Ami nem tetszet: a gáz elvétele csak nagyon finoman adagolható, mert egyébként rángat a motor, különösen 2. fokozatban. Az 1 sebesség fokozat nincs megfelelően összehangolva. Ha az ember 10 Km/h alá lassít, nem tudja 1 - be tenni (v. csak nagyon ritkán), 2-hez viszont nincs elegendő sebesség. (Persze a motor még erős pörgetéssel elbírná a 2. fokozatott, de fölösleges ezért erőltetni a motort.) A tároló helyekből egy kicsivel több is lehetne, anyós ülés napellenzőjébe tükröt igazán beépíthettek volna. A hátsó ülésekről is erősen hiányolom az állítható fejtámlákat, ami a biztonságot is növelné, fix fejtámla a középen ülőnek nem jutott. Kéziféke elég gyenge de az autót azért valahogy megtartja. Az autó megállapított teherbírása kb: 500 Kg, ehez képest hátsó felfüggesztések elég gyengék, 300 kg felett, már leteszi a farát az autó. Ártartása gyenge. Bár ez már szőrszálhasogatás, de az első ajtókba épített 2 hangszóró számát és teljesítményét is keveslem, de legalább kivan építve a kalaptartóba építhető hangszórók számára a kábelezés.
Használó
Születési éve: 1980
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem