DAEWOO LANOS

Futott kilométer: 101 500 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Tetszett: Külső megjelenése szerintem mai viszonyok között is mutatós, bár a 2002 előtti generációnak a hátsó lámpái úgy gondolom, hogy jobban illenek az autóhoz. Futóműve gyári 13 "-os abroncsokkal "franciásan" lágy, enyhén alulkormányzott, kanyarban billegésre hajlamos, de stabil marad, összességében futóműve jó indulatú. Motorja nagyon halk, utastérben alapjárat alig hallható, szélzaj 100 Km/h-tól már hallható, de még nem zavaró. Egy-két személy számára 75 lóerőhöz képest erős a motor, szedi a lábait, váltó pontos, bár az 5. többi fokozathoz képest hosszú úton jár. Háromszáz kg feletti teher estén a motor ereje megcsappan, ekkor már határozottan gyenge, de ez egy 75 lóerős benzines amitől azért "szárnyalást" nem kell várni. Fogyasztása megfelelő. Hátsó csomagtartója sedan kivitelben nagyobb kirándulásokra is megfelelő, bár problémás, hogy a hátsó ajtó zsanér nagyon belóg az utastérbe, sajnos ebbe a kategóriában ilyen évjáratú autóknál ez gyakori "betegség". Ami viszont nagyszerű, hogy a hátsó üléstámlák osztva dönthetők úgy, hogy a csomagtartó és utastér között a helyet semmi sem szűkíti le, ez a megoldás viszont más autóknál nem egy gyakori jelenség. Pedálok könnyen járnak, fék jól adagolható, erős. Összességében piacon életkor és ár szempontjából nagyon jó vétel lehet. Ami különösen tetszik benne, hogy csak iszik és megy, és nagyon megbízható. Ami nem tetszet: a gáz elvétele csak nagyon finoman adagolható, mert egyébként rángat a motor, különösen 2. fokozatban. Az 1 sebesség fokozat nincs megfelelően összehangolva. Ha az ember 10 Km/h alá lassít, nem tudja 1 - be tenni (v. csak nagyon ritkán), 2-hez viszont nincs elegendő sebesség. (Persze a motor még erős pörgetéssel elbírná a 2. fokozatott, de fölösleges ezért erőltetni a motort.) A tároló helyekből egy kicsivel több is lehetne, anyós ülés napellenzőjébe tükröt igazán beépíthettek volna. A hátsó ülésekről is erősen hiányolom az állítható fejtámlákat, ami a biztonságot is növelné, fix fejtámla a középen ülőnek nem jutott. Kéziféke elég gyenge de az autót azért valahogy megtartja. Az autó megállapított teherbírása kb: 500 Kg, ehez képest hátsó felfüggesztések elég gyengék, 300 kg felett, már leteszi a farát az autó. Ártartása gyenge. Bár ez már szőrszálhasogatás, de az első ajtókba épített 2 hangszóró számát és teljesítményét is keveslem, de legalább kivan építve a kalaptartóba építhető hangszórók számára a kábelezés.

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem