CITROEN XANTIA

Futott kilométer: 223 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Az autó úgy ahogy van tetszik. Én szeretem vezetni, mert dinamikus és hát a hidropneumatika!! Aránylag kényelmes és tágas a beltere. Ha nem tetszene annyira, már rég megszabadultam volna tőle. Nem szeretem viszont a francia autókkal szembeni előítéleteket és a beskatulyázásukat. Sajnos rengeteg szerelőnek fogalma sincs a Citroenekről és a francia gondolkodásról! Nem állítom, hogy nincsenek szűkében a precizitásnak, de az elv ami alapján ezek az autók működnek, zseniális!

Használó

Születési éve: 1966

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10.5 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Egy alkalommal a benzinszivattyú adta meg magát, egy másik alkalommal pedig a vízpumpa. Harmadjára a fűtőradiátorral akadt probléma, a bekötőcsonk adta meg magát.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Városi csúcsforgalom, araszolgatás. Hirtelen leállás. Többszöri indítási kísérlet eredménytelensége után a drágát letoltuk egy mellékutcába. Párbeszéd telefonon a szervízzel, ahol azt tanácsolták, hogy vegyem le az akkusarut, várjak 5 percet, majd tegyem vissza és indítsak. Menni fog. Igazuk lett. Később be a szervízbe, ahol "ludasnak" az üzemanyagszűrőt hozták ki.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 100000 Ft. Leírás: Toronyszilentek cseréje mindkét oldalon.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A fűtőradiátor bekötőcsonkjának tönkremenését (ami egy egyszerű anyagelérési probléma, mivel műanyag) tévesen diagnosztizálták. Ennek következtében a poklok poklát éltem meg, amikor (nem szakszervízben, hanem egy kókány lebujban) kicserélték a fűtőradiátort (a teljes műszerfal szétbarmolásával) egy vmilyen japán sz.rra. Természetesen nem működött sokáig, így újból szét kellett szedni (ezt már hozzáértő végezte) és eredeti Valeo fűtőradiátort kapott.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem