NISSAN TERRANO
Futott kilométer: 140 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Egy klasszikus erős, robosztus, mégis szolíd fogyasztású terepjáró. 5 tagú családom számára ideális családi autó, akár hosszú túrákra is. Ha valaki dinamikus, a váratlan helyzeteket, vagy akár extrém körülményeket is leküzdeni tudó autóra vágyik, amely ha kell vontat, ha kell jól teljesít rossz utakon, vagy terepen is, vagy egyszerűen fontos számára a sok vas megnyugtató körülölelő biztonsága, melegen ajánlom. Nem gond, ha kalnd túránkon Erdély hegyeiben elfogy az aszfalt - és az út is- vagy ha télen esetleg sokak számára furcsa módon, havazik, ez az autó mindig tovább vitt. Az Alpokban 5 fővel, kb 150 kg felszereléssel, abszolut maximális terhelés mellett nem volt gond felmászni pl. 2600 m-es hágóba se, a vízhőfok mutató szépen figyelt a megszokott helyén. Utasaim rémülten tekintgettek körül, ahol már csak a madár és mi jártunk, és én tudtam, még semmit nem is kellett kapcsolnom. A hosszú típust használom, bőséges belső tér van, a lábaknak, fejnek, rengeteg a csomagoknak, egy picit talán 3 személynek a 2. üléssor rövid. Előtte volt egy Chrysler Voyagerem, mondjuk annál kényelmesebb, nagyobb autó nincsen, a Terrano 20 cm-el keskenyebb, de elég, asszonyhoz így is nyújtózkodnom kell, ha egy csókot akarok dobni. Óriási térélmény belül, az utazóknak, az óriási ablakoknak köszönhetően! Előtte egy Nissan Quaskai is volt, abból átülve, a kilátás tágassága nagy élmény volt. Abszolut üzembiztos, megbízható, a legnagyobb hidegben (pl. -18-20C) is könnyen indul. A klímája kicsit gyenge. Fogyasztása volt már 7,8 l körül is, ezt autópályán 110-120km/ó -nál volt mérhető. A Tátrából - 8,2 l/100 km mellett tudtam haza jönni. Elelktromos cucokkal nincs túl tömve, ami van, minden működik. És minden van, ami értelmesen szükséges egy autóban. Pl. ha esik, látom, hogy esik, és bekapcsolom az ablaktörlőket. Ez nekem elég egyszerűnek tűnik. Szóval, nincs benne esőszenzor és más felesleges dolgok. Ami egyedül zavar, hogy alacsonyabb fordulatszámon kicsit rezonancia társul az utazás élményéhez, ilyenkor hangosnak érzem az utasteret. Elnyűhetetlennek tűnik. Szeretjük, a hasonló nagyságú családi autókhoz képest mutatott 2 l körüli többlet fogyasztás arányában van, az autó plussz tudásával. Saját korának egy ikonja volt, a Fülöp-szigetektől kezdve Dél-Amerikáig, nem hiába kelt el igen nagy darabszámban, és pl. nem hiába választották sok országban a katasztrófa védelem, a rendőrség, vagy a tűzoltóság autójának. Szeretjük.
Használó
Születési éve: 1967
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8.59 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem