MITSUBISHI ECLIPSE

Futott kilométer: 162 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Hobbi, második autó. Láttam egy gyorsulási versenyt a neten és vennem kellett egyet, lenyűgöz a japán technika precizitása. Ha terven felülinek számít, hogy benyelte a régi Mitsu Coltom árát, akkor terven felüli, én tervezem, hogy rendbehozom. Alkatrész árak sommásak, mint minden japánnál, vezérműszíj, görgők, katalizátor, kipufogó cseréje közel annyi, mint az autó vételára volt. Ennek ellenére megéri, csak mosolyogni tudok, ha kihozom a garázsból. Állított már meg 40 es konszolidált autóból kiszálló úriember mosolyogva azzal, hogy 9 évig hajtott egy ilyet, gatyáját ráköltötte de ez volt élete legszebb szakasza és köszöni, hogy a sarki bolt előtti parkolással jó napot szereztem neki:) Imádom, a leendő gyerekeimnek szánom, addigra old timer lesz:)Városban használhatatlan, autópályán szinte verhetetlen, renoméja van, nem kanyarodnak ki elé, ellentétben a Colttal. Ez számomra érthetetlen, hisz a régi tojás sokkal fürgébb volt, úgy látszik, a sportautó presztízs még tizenéves korában is megmaradt:)

Használó

Születési éve: 1975

Neme: no

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása:

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem