MITSUBISHI ECLIPSE
Futott kilométer: 162 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Hobbi, második autó. Láttam egy gyorsulási versenyt a neten és vennem kellett egyet, lenyűgöz a japán technika precizitása. Ha terven felülinek számít, hogy benyelte a régi Mitsu Coltom árát, akkor terven felüli, én tervezem, hogy rendbehozom. Alkatrész árak sommásak, mint minden japánnál, vezérműszíj, görgők, katalizátor, kipufogó cseréje közel annyi, mint az autó vételára volt. Ennek ellenére megéri, csak mosolyogni tudok, ha kihozom a garázsból. Állított már meg 40 es konszolidált autóból kiszálló úriember mosolyogva azzal, hogy 9 évig hajtott egy ilyet, gatyáját ráköltötte de ez volt élete legszebb szakasza és köszöni, hogy a sarki bolt előtti parkolással jó napot szereztem neki:) Imádom, a leendő gyerekeimnek szánom, addigra old timer lesz:)Városban használhatatlan, autópályán szinte verhetetlen, renoméja van, nem kanyarodnak ki elé, ellentétben a Colttal. Ez számomra érthetetlen, hisz a régi tojás sokkal fürgébb volt, úgy látszik, a sportautó presztízs még tizenéves korában is megmaradt:)
Használó
Születési éve: 1975
Neme: no
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem