SUZUKI VITARA
Futott kilométer: 150 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Tervezésileg egy eléggé összedett terepjáró autó, motorikusan, lehajtáslánc, kuplung vonatkozásában megbízható, könnyen indul, dinamikusan gyorsul, könnyen vezethető....de ne legyenek a terepen nagy elvárásaink vele kapcsolatban....
Használó
Születési éve: 1953
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 7.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Jobb első kerékben sima aszfaltúton széttörött a kerékcsapágy, teljesen bekötött, nem volt vontatható és autómentőt sem lehetett hozzá igénybe venni. Helyszíni szerelést igényelt, egy éjszaka kinnt kellett, hogy aludjon egy forgalmas műút lakott területektől távol eső szakaszán :-((((Lerobbanás oka: futómű / fékLeírás: A kerékcsapágyakat 60 ezer km megtétele után a biztonságos üzemeltetés érdekében cserélni kell, mert kúpos kivitelűek, nem utánállíthatóak és gyenge tervezésűek, a csapágykosár nagyon könnyen összetörik benne... A terepi képességei nem igazán kiválóak, nagy terepi feladatok elé ne állítsuk, mert cserbenhagy bennünket... Közel sem tud annyit, mint egy NIVA vagy ARO, de ezeket azért kellemes komfortérzet élménye útján közvetíti.... Az első kerekeken nyalja a gumiabroncsot, hiába a komoly futópados futóműbeállítás.....Legjobb hozzá minden évszakban téli gumit használni, mert egyébként úton történő vízátfolyásokon képes elrepülni.... a biztonságos vezetési sebesség 90-100 km/óra, e felett azért eléggé "sétál" az autó....
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 80000 Ft. Leírás: Olcsó üzemeltetésű, a személygépkocsi alsó kényelmi komfortját biztosítani igyekvő terepjáró autó, mérsékelt terepjáró képességekkel, kissé kényelmetlen, szűk belső méretekkel, aránylag jó motorral és átlagosan megbízható használati tulajdonságokkal..... Ez az autó viszont nem SZEMÉLYGÉPKOCSI....
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Az alkatrészellátás jó, az alkatrészek árai nem túlzottan magasak... megfizethetők... és 24 órán belül a megrendelőhöz kerülnek...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem