PEUGEOT 307
Futott kilométer: 199 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.3 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Az alacsony fogyasztást, a megbízhatóságot, a rugalmas motort, a digit klímát, a jó fékeket, a jól páramenetesíthető szélvédőket, fűthető elektromos visszapillantó tükröket. A jól beállítható ülést, azt, hogy nem félig fekve kell vezetni. Utáltam, hogy az első index lámpák foglalata egy idő után állandóan kilazult, míg nem vettem a javított kivitelű foglalatokból. Nem szeretem, hogy az index kapcsoló érintésére akaratlanul felkapcsolódik a tompított (kb. 170.000 km után) Gyakran kiégtek a tompított izzók, és nőgyógyász kéz kell, hogy hozzáférj.
Használó
Születési éve: 1950
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.3 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Nagynyomású üzemanyag pumpa dugulást a fedélzeti komputer jelezte, Horvátországból hazajöttem vele, közben elmúlott. A szervizben kiolvasták a hibát, és mikor újból jelentkezett bevittem és 80.000 Ft+ munkadíjért kicserélték. Azóta minden szerviz alkalmával cseréltetem az üzemanyag szűrőt, mert az ehhez képest pipafüst.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 90000 Ft. Leírás: A fent részletezett nagy nyomású üzemanyag pumpa.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A szakszervizben állandó szerelőm volt, akinek a kis újában van a szakma.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem