PEUGEOT 307

Futott kilométer: 199 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.3 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az alacsony fogyasztást, a megbízhatóságot, a rugalmas motort, a digit klímát, a jó fékeket, a jól páramenetesíthető szélvédőket, fűthető elektromos visszapillantó tükröket. A jól beállítható ülést, azt, hogy nem félig fekve kell vezetni. Utáltam, hogy az első index lámpák foglalata egy idő után állandóan kilazult, míg nem vettem a javított kivitelű foglalatokból. Nem szeretem, hogy az index kapcsoló érintésére akaratlanul felkapcsolódik a tompított (kb. 170.000 km után) Gyakran kiégtek a tompított izzók, és nőgyógyász kéz kell, hogy hozzáférj.

Használó

Születési éve: 1950

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.3 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: Nagynyomású üzemanyag pumpa dugulást a fedélzeti komputer jelezte, Horvátországból hazajöttem vele, közben elmúlott. A szervizben kiolvasták a hibát, és mikor újból jelentkezett bevittem és 80.000 Ft+ munkadíjért kicserélték. Azóta minden szerviz alkalmával cseréltetem az üzemanyag szűrőt, mert az ehhez képest pipafüst.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 90000 Ft. Leírás: A fent részletezett nagy nyomású üzemanyag pumpa.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A szakszervizben állandó szerelőm volt, akinek a kis újában van a szakma.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem