HONDA ACCORD

Futott kilométer: 235 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Nagyon szép megjelenés, elegáns, de sportos, dinamikus autó. Családi gép, de azért van benne erő és sportosság is. Kevés van belőle, mindenki megnézi, jobban, mint egy BMW-t. Kiváló váltó, dinamikus és kis fogyasztású motor, jó úttartás, jól korrigáló ESP. Egyenletes nyomatékelosztás, jó áttételek. Kényelmes, halk, esztétikus, letisztult belső, jó felszereltség. A klíma nagyon jól és gyorsan hűt, de a digitális szabályzás hagy némi kívánnivalót. Nagyon jó autó, de a jelentkező hibákon én magam is meglepődtem. Vételét nem bántam meg, most is ezt venném. Fekvőrendőrre, meredek garázslejáratokra és kissé magasabb járdaszegélyre vigyázni!!!

Használó

Születési éve: 1972

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10.5 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom

Meghibásodás leírása: Hibalista: 80.000 km: kuplung munkahenger csere (garanciális) 140.000 km: klímaventillátor motor csere 180.000 km: klímakompresszor 180.000 km: mko féltengely belső csukló 220.000 km: kuplung szerkezet komplett csere 230.000 km: szervo hidraolikacső csere xenon magasfeszültségű gyujtó csere

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 150000 Ft. Leírás: Klíma kompresszor tönkrement kb 180.000km-nél. Ára a szervízben több, mint 300.000ft lett volna. Mindkét féltengely belső csukló elkopott kb 180.000km-nél 80-100.000Ft / db a csere szakszervízben.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A féltengely belső csukló hibára csak a második szakszervíz jött rá. (Ők már cseréltek ilyen típusban többet is.)

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem