SEAT CORDOBA
Futott kilométer: 169 730 km
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Az első autóm, amit null kilóméterrel vettem, első tulajdonosként. Összességében elégedett vagyok vele, amit tud, azt megbízhatóan teljesíti. A motor jó, a szerelők szerint sokkal jobb, mint a 16 szelepes. A fogyasztása átlagos, ha 110-nél nem megyünk gyorsabban és nem húzatjuk, akkor az 5,5 literes fogyasztás is elérhető. Mivel elég dinamikusan megy, ezt csak a nyugodt,lassabb vezetők fogják tudni tartani. A műszerfal és a belső műanyag elemek illesztései sajnos itt-ott már nyikorognak,de még azért nem vészes. Szerintem az egyik legrosszabb alkatrészei az első ülések. Nem igazán kényelmesek, nyikorognak, a billenthető háttámla nem áll stabilan. Problémás még a központi infócenter és nagyon gyenge a kazettás rádió. Ez sajnos csak egyben cserélhető, nem igazán javítható és sajnos nem olcsó! Az elektromos részek jók, aki hozzá mer nyúlni, annak egy izzó cseréért nem kell műhelybe rohannia, kényelmesen és egyszerűen megoldható! Tetszik a 6,6 literes ablakmosó tartály, nem kell állandóan töltögetni. A csomagtér jól kihasználható és nagy, csak a rakodó nyílás bizonyul néha szűknek. belül sokkal nagyobb a hely, mint amit az ajtón be lehetne tuszkolni, de persze ez nem kombi. Én megkímélem amennyire csak tudom, szerintem meghálálja a törődést. Bátran ajánlom, ebben a kategóriában megállja a helyét!
Használó
Születési éve: 1978
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.5 liter
Fogyasztás országúton: 5.7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 100 000 km-nél tönkrement a váltó. 120 000 km-nél koccantam és a jobb oldalán javítani kellett a fényezést. Törés nem lett rajta. Kb.140 000-nél tönkrement az alapjárati szabályozó szelep és a bal oldali ablakemelő.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Kb.160 000 km -nél a trafó beázott egy nagy esőben. Mivel a kiszáradásáig nem sikerült beindítani, haza kellett vontatni.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 110000 Ft. Leírás: A váltó kb 100000 km után morogni kezdett. A Seat márkaszervízben Debrecenben azt mondták típushiba, tönkre mennek a csapágyak,meg az ötödik fokozat ezekben a Volkswagen-váltókban. Kicserélték egy felújítottra, ami azóta még bírja.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem