MAZDA PREMACY
Futott kilométer: 176 000 km
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Az a Japános megbízhatóság Mazdás precizitás kényelem bizton- ság minden ott van ahol kell!! Nagyon szeretem!!!
Használó
Születési éve: 1954
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.7 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása: Az autóval kapcsolatban a vásárláskor eltitkolták,hogy törött volt ezért vált szükségessé a nem tervezett javítás. Mint kiderült nagyon trehány,ocsmány gazdája volt az előző tulaj. Csak gyil-kolni tudta az autót! Ez utólag egyértelművé vált!Leírás: Ha ennek az autónak én lehetnék az első tulajdonosa az a legszebb álom lenne számomra!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Javítás összege: 4550 Ft. Leírás: Motortartó-bak szakadt volt,kartervédő lemezek hiányoztak a vásárlás idején stb.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Több szervízben is a fejtrafó hibájára utaltak hogy megmagyarázhatatlan időközönként az autó leakart állni ill. indításkor nem indult be mind a 4 henger. Több száz ezer ft-os hibákat akartak a nyakamba sózni mígnem egy autószerelő is- merősöm azt ajánlotta hogy a légsz.-ház levételével és annak bizonyos ponton való kitisztításával próbálkozzam meg (elektro-nikával kapcsolatos) és láss csodát nem kellett fejtrafót cserélni. Azóta is rendben működik!
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem