AUDI 80
Futott kilométer: 520 000 km
Vegyes fogyasztás: 5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Nézetem szerint amikor Isten a városi autót teremtette Ő (Audi 80 1.6D B3!) került ki a kezei közül, a többi csak másolat, beleértve már a B4-est (Audi 80 91 után (krómozott elejű)) és a többi audit is. Elpusztíthatatlan a futómű, néha persze (úgy 100.000Km-enként) egy egy szilent megadja magát úgy 800-1000Ft-ért + 2000Ft-ért cserélve, de amúgy semmi hibája nem volt. Egyszerű ezért jó. A kormányszervó maga a tökély. A kényelem fantasztikus, még hátra is nagyon kényelmesen be lehet ülni (ez az A4-ről már korántsem mondható el) Motorral semmi gondom nem volt, igaz mindig nagyon vigyáztunk rá, (melegítés, nem hajtottuk) és amikor olajat cseréltünk (8-10000Km) jó minőségű hozzá illőt tettünk bele. belső tér ma se zörög, igényes anyagokkal készült, látszik már rajta a sok Km, de még mindig nem zörög, diesel létére nem úgy mint egy új ..... (nem szeretnék senkit megbántani) igaz az igényesebb kivitel bőr ülésekkel minden utasnak külön lámpával.... de mégis egyben van még. Az eredeti Audi feliratú szőnyegek is megvannak még, bár sokáig nem használtam őket, hogy ne kopjanak. Egyszóval nem szép, de maga a tökély, az autó még most is. Fő hibája a bőr belső számtalanszor próbálták emiatt ellopni!!!!! Volt olyan is aki megpróbálta a bőrt lefejteni a fém vázról ez a tények ismeretében, amit most szándékosan nem írok ide le NO COMMENT! Ez volt az utolsó "Bőrös" autóm. Ha gyártanák változatlan formában? azonnal megvenném!!!!! Mindegy mennyiért!
Használó
Születési éve: 1970
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5 liter
Fogyasztás országúton: 5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: A szokásos kopó alkatrészeket cseréltük, na meg amit összetörtek rajta, a többi autósok. Az alkatrészárak jelképesek, gyakorlatilag még több boltot sem érdemes hívogatni, mert az idő és az üzemanyag többe kerül mint az esetleges árkülönbség. Ennyi év és ennyi km távlatából kimondható, hogy az autó gyakorlatilag tökéletes. A motort 20 évig fejlesztették ma is indul -sokban is. Most a barátnőm használja én már újabb audikkal járok rég óta, de azok a közelébe nem érnek, pedig nagyobbak luxusabbak ..... EGY TITOK TALÁN MÉGIS VAN MINDIG MELEGÍTENI A MOTORT!!!!Leírás: Kizárólag csak akkor nem tudtam haladni, amikor kedves autóstársak leamortizáltak, de ez nem lerobbanás.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: Fűtőtest csere, úgy 15 évesen, szerintem megbocsátható. 5000Ft a fűtőest 15.000Ft a munkadíj.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Meg sikerült mosnom a motort gőzborotvával, és néha nem izzított. Eltört két helyen egy 30cm-es vezeték, végül egy öreg autómágus bácsi jött rá 1000Ft-ért.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem