TOYOTA COROLLA
Futott kilométer: 200 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nem annak szántam, de építkezős autó lett belőle. Sosem robbant le. A generátor hibát is időben észrevettem, de még mehetett volna így is. Nagy csomagtartó, az 5. ajtó miatt nagyon jól pakolható. A sok cipekedés és utánfutózás miatt összeültek a hátsó rugók de gumipogácsákkal orvosoltam. A motor mindig elsőre indult (kivéve most hogy etanollal használom ) Teljesítménye nem egetverő de a célnak megfelel. Fogyasztása vegyesben benzinből 7 l etanolból 8,5 l Vásárláskor a féltengely csuklókon nem volt gumi de az egyik menthető volt + a bal hátsó lengéscsillapítót fel kellett újítani (4000 HUF) Hibák amikkel nem foglalkoztam : bal oldali villanyablakok, utólagos riasztó, indexkapcsoló nem ugrik vissza magátol, fényezés lakkrétege leválik. Az autó körbe volt törve,rohadás csak a javított részeken van. Nagyon alacsony, időseknek nehézkes a ki be szállás.Futóműve jó, csúszós úton enyfén alulkormányzott, a hátulja nem hajlamos a kitörésre. Az árát teljes mértékben megérte.
Használó
Születési éve: 1980
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 20000 Ft. Leírás: 190 000-nél generátor csere saját kezűleg (bontott 20 000 HUF)
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem