NISSAN ALMERA
Futott kilométer: 95 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.3 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Jó útfekvés. Kulturált, 110-ig csendes utastér. Jó fék. (elöl-hátul tárcsa) Kényelmes első ülések. Beállítható kormány és vezetőülés. Jó felszereltség. Jó ár/érték arány. Jó pakolhatóság, csomagrögzító hálók... Számomra elfogadható gyorsulás. (Nem lóerővel kompenzálom a komplexusaimat) Máig (95 000 km) 0 olajfogyasztás. Igaz, hogy garázsban tartom, de szép a fényezés, s nyolc év után sehol egy rozsdafolt. Az ablaktörlő lapátok még az eredeteik... Megbízhatóaz autó! A futómű a nagyobb, városi gödrökre nagy csattanással reagál... (először majdnem kiugrottam ijedtemben). 130 környékén megnő a zaj. A hátsó ülések lehetnének kényelmesebbek... Gondoltam már rá, hogy lecserélem, de félek, hogy elérhető áron csak relatíve problémásabbat találnék...
Használó
Születési éve: 1942
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.3 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása: 1, Bal hátsó (tárcsa) fék beszorult 33 000-nél, alkatrészt rendeltek, 10napig nem volt autóm... 3,5 évesen, (5éves garancián belül) az elkopott fékbetétet kifizettették, csere autót nem kaptam. 2, Vezérműtengely szögjeladó meghibásodása miatt 1óra alatt 30-szor leállt a motor, 62 000-nél, (pedig a jeladón rajta volt a fehér pötty, ami jelezte, hogy már visszahívás alapján az előző tulajnál cserélték) még éppen belefért az ötéves garanciába...
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Ahogy fenn már jeleztem, a fék garanciális javításakor a fékbetétet, mint kopó alkatrészt, kifizettették
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Hátsó ablaktörlő "ugrálását" nem tudták (talán meg se próbálták) elhárítani. Szervíz után magam állítottam be "egy mozdulattal", egy fogó segítségével... Egy kóbor kavics által betört hátsó szélvédóért, szakszervízben, szereléssel, 135 ezret fizettem.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem