VOLKSWAGEN PASSAT IV
Futott kilométer: 240 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
újkorában nagyon jó autó, 150 ekm után bármi elromolhat, 2x elfolyt a hűtővizem, 1x motorolaj, 1x váltóolaj. hűtőrendszerben az összes csövet ki kellett cserélni, mert elöregedtek. Más 6 éves autóval ilyen bajom még nem volt. (10 fölötti számú autóm volt). A tiptronic váltó nagyon kényes és nagyon sokat dob a fogyasztáson. Pár hétig használtam ugyanilyen Passatot 6sebességes manuális váltóval, másfél liter a különbség. A VW legendás megbízhatósága szerintem már a múlté.
Használó
Születési éve: 1972
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása: elektromos hibák turbóhiba olaj elfolyt hűtővíz elfolyt váltó elkopottLerobbanás oka: motorLeírás: lásd előző pont
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 600000 Ft. Leírás: tiptronic váltó 200 ekm után bármikor tönkremehet, ami félmillió feletti összeget jelent a tulajdonosnak. ilyen váltóval szerelt autót 150 ekm után én eladnék. (cégesként használtam)
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: elektromosság. reggel egyszerűen nem indult el az autó, trélerrel szervíz, ezt 3x megismételte. nem tudom, végül hogyan oldották meg, de egyszercsak jó lett.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem